:D Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:D ladyzwien schreef:haha de mijne wil ook niet alleen op buitenrit hoor, maar zodra het cross is is het goed, dan wil die wel alleen! gelukkig:D
Maar nee,meneertje vind het veelste gezellig bij andere paarden,of op zn eigen stalletje. 
Jiska schreef:ik ga deze winter L1 dressuur starten met Ice en ik denk dat ik deze winter nog wel in het L springen blijf. zo heel veel punten heb ik nog niet met springen.
andrea16 schreef:Jiska schreef:ik ga deze winter L1 dressuur starten met Ice en ik denk dat ik deze winter nog wel in het L springen blijf. zo heel veel punten heb ik nog niet met springen.
Uhm, ik zie 18 winstpunten staan bij het L springen in je onderschrift. Je mag maximaal toch 20 halen? Dan heb je inderdaad nog niet zoveel punten met springen

) Hij heeft vantevoren 1 B-proefje gelopen dat zó rampzalig was dat ze dat nooit meer gedaan hebben en L gesprongen. :
dus ik rij de selecties lekker uit en ga dan over naar t L1.
maar ik rij gewoon nog de selecties uit en ga dan maar 'ns kijken of ie in 't L 't hele parcours z'n aandacht erbij kan houden
verder springt hij namelijk super.
Pasjha vindt crossen gelukkig echt leuk, dus dat gaat wel goedkomen verwacht ik. Barchem nog B en waarschijnlijk Wanroy (hangt ervan af hoe de komende springselecties verder gaan, anders heb ik dan een spring selectie wedstrijd...) 
andrea16 schreef:Dat is dan ook wel verstandig. Ik ga eerst ook eens kijken hoe de B weer gaat, heb de laatste tijd alleen maar B crossparcoursen gereden, dat stelt natuurlijk niet zo veel voor
Citaat:Eind 2005 hoop ik:
- punten voor het Z2 dressuur te hebben
- punten voor M-springen
- 1 winstpunt in L-SGW te hebben

:
Dans schiet het enminste lekker op
Hopelijk M1 starten in april??? en gewoon lekker wat parcoursjes springen voor het ritme.
en op 1 puntje na M startgerechtigd. Lielle schreef:en hier in het oude sgw topic
viewtopic.php?f=34&t=327131&st=0&sk=t&sd=a&start=950Citaat:Pablo
Z1 startgerechtigd
M spr + wp
M sgw startgerechtigd
Raimaer
M2 startgerechtigd
M spr startgerechtigd
L sgw + wp
mwah, sommige dingen beter, andere minder gescoord.
Lielle schreef:
Lielle schreef:Lielle schreef:
wie weet staan die van jou hier ook ergens.
marieketencate schreef:Hebben we ooit ergens die doelstellingen opgegevenofzo? Want ik kan me echt niet herinneren wat voor doelen ik had..