Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mayra_M schreef:Hoe ging het bij degene die vandaag moesten? En hoe was de bodem(vooral einde van de dag)? Gisteren tijdens het lopen zag het eruit alsof ie wel wat kon hebben, dus ben benieuwd
Renske_NW schreef:Wij hebben de 6e prijs gehaald bij de L paarden (ring 3)! Hieronder de opname van onze rit:
[ Video ]
Sim schreef:Leuk om terug te zien. Welke helmcam heb jij? En hoe heb je m op je helm staan? Vind bij jou filmpje dat je mooi vooruit kunt kijken en dus kan zien wat er aan komt. Dat is bij veel andere filmpjes wel anders. Zie je hoofdzakelijk het hoofd van het paard en maar een paar meter vooruit.
Renske_NW schreef:Sim schreef:Leuk om terug te zien. Welke helmcam heb jij? En hoe heb je m op je helm staan? Vind bij jou filmpje dat je mooi vooruit kunt kijken en dus kan zien wat er aan komt. Dat is bij veel andere filmpjes wel anders. Zie je hoofdzakelijk het hoofd van het paard en maar een paar meter vooruit.
Ik heb een GoPro Hero 3+. Ik heb 'm voorop m'n helm, en kan de hoek waarin hij staat aanpassen mbv de mount
DreamGuide schreef:Ik ben ben ook weer veilig op weg naar huis, erg nat geregend.
1 pechbalkje op het springparcour, maar voor mij waren een hoop deelnemers uitgesloten voor de cross ivm weigeringen,dus was allang blij.
Heb in de cross voor werkelijk elke hindernis stil gestaanen ben uiteindelijk achterwaarts door de waterbak gegaan. Ben uiteindelijk wel heel trots op mijn meissie hoor! We gaan lekker ervaring op doen!
Ik heb wel gefilmd met mijn Go pro, die zal ik later nog even uploaden