Poeh, ik heb een vroege rit te pakken. 09:10 dressuren maar komen vanuit Den Haag, wil op tijd kunnen voeren op stal dus ik mag om 05:00 thuis weg haha.
Ik heb besloten nu even bb paarden te doen inplaats van B paarden Ik wacht het gewoon af
Sim
Geplaatst: 06-08-18 13:29
saarie schreef:
Poeh, ik heb een vroege rit te pakken. 09:10 dressuren maar komen vanuit Den Haag, wil op tijd kunnen voeren op stal dus ik mag om 05:00 thuis weg haha.
Wij komen aan start in de L, tijden zijn 11.12 dressuur en 14.22 springen. Blij mee want is toch aardig stukje vanuit Utrecht.
maximiliano
Geplaatst: 06-08-18 22:27
saarie schreef:
Ik heb de organisatie gemaild of het nog mogelijk is om B met dressuur te wijzigen naar B zonder dressuur. Krijg alleen maar geen reactie niet op facebook en niet per mail. Weet iemand een telefoonnummer?
ik ben mee als groom zaterdag en mijn ruiter moet 11.44 dressuren, dus als je echt niemand hebt kan ik je evt. wel voorlezen. Mijn ruiter is dan toch al aan het inrijden, dus dan ben ik sowieso bij de dressuurringen.
Voor mij het eerst SGW Dijkgatbos, hoe houd de bodem de weersomstandigheden van vandaag? Gaat dit goedkomen voor zaterdag? Wel veel zin in! Ben benieuwd...