Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjaco schreef:Waar zijn de startlijsten te vinden?
Cookies_bilL schreef:Hier ook belachelijke tijden. Ik start de zaterdag dressuur omdat met overnachten etc het wel heel duur wordt en het moet wel leuk blijven bij opgave vermeldt dat we van ver moeten komen.
Ik mag kwart voor 8 de dressuur ring in. Het is voor ons dus 2 uur rijden en wij zitten vrolijk 5 uur sochtends vanuit stal in de auto .
3 uur smiddags mag ik pas springen en crossen en om 7 uur start de laatste dus als we goed rijden kunnen we nog langer wachten
Iets met, ik neem een luchtbed mee en prikpaaltjes en ga daar in de middag maar slapen ofzo
Cioccolato schreef:Ik denk dat er wel wat te regelen valt met de prijzen. Dat ze die achteraf opsturen mocht je prijs rijden met zulke wachttijden. Neem ik aan. Maar hier durf ik het niet zeker te zeggen gezien ook de planning.
Misschien dat je dat nog even na kan vragen, ik ga er namelijk vanuit dat het zou kunnen maar ieder denkt anders
maximiliano schreef:Cookies_bilL schreef:Hier ook belachelijke tijden. Ik start de zaterdag dressuur omdat met overnachten etc het wel heel duur wordt en het moet wel leuk blijven bij opgave vermeldt dat we van ver moeten komen.
Ik mag kwart voor 8 de dressuur ring in. Het is voor ons dus 2 uur rijden en wij zitten vrolijk 5 uur sochtends vanuit stal in de auto .
3 uur smiddags mag ik pas springen en crossen en om 7 uur start de laatste dus als we goed rijden kunnen we nog langer wachten
Iets met, ik neem een luchtbed mee en prikpaaltjes en ga daar in de middag maar slapen ofzo
5 uur weg van stal is bij de eventing niet bijzonder hoor. In elke klasse meegemaakt
_Elke schreef:Haaai ook ik doe mee in de L paarden. 7 uur wachten, geen stal beschikbaar en eigenlijk wou ik voor het team alleen starten in de dressuur en springen omdat ik te weinig getraind heb en nog niet helemaal klaar ben na de zwangerschap maar ja 7uur wachten voor, voor mij, een oefen parcours.. maar wil ook geen hc want ik wil de dressuur testen waar ik sta
Nou ja dubio dus! Maar vind het bizar die lange tijd ertussen.. met een baby van paar maanden rekende ik wel op een lange dag met oppas enzo maar zo lang..