Ik mag op tijd op beide dagen zowel dressuur en crossen, ik neem aan de tijd voor het springen vrij is mits je het in de periode doet van de geopende springring?
DoretteK
Geplaatst: 06-06-18 16:10
Voor de B wel gewoon starttijden voor het springen op zondag, maar tijd voor springen klasse L en M op zaterdag inderdaad vrij.
Via de mail idd ook geen bericht terug gehad. Ik hoop maar dat het goed komt.
maximiliano
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-18 04:36
Oehh hier ook 2x dauwtrappen
Kelan
Geplaatst: 08-06-18 11:01
Als ik zondag nog niets gehoord heb op mijn mail, ga ik even appen of bellen. (deze zaterdag organiseren ze een springwedstrijd, dus daar zullen ze nu wel even druk mee zijn, kan me ook voorstellen dat ze nu even daar prio aan geven)
Ik stond er ook niet op en had daarover gemaild. Kreeg heel snel reactie en zelfs gister nog een (zelfde) reactie dus als je naar het juiste mail adres iets hebt gestuurd dan reageren ze vanzelf
Ik ben vrijdag de hele dag in de buurt, dus had heel erg gehoopt dat het vrijdag aan het einde van de middag al zou kunnen, maar had inderdaad ook gezien op de site vanaf zaterdag. Helaas, moet ik gewoon zondag..
Prisjee91
Geplaatst: 14-06-18 10:01
Ik heb helaas af moeten melden, iedereen veel plezier!!
Ik heb net de oefencross gereden met bay. hij is 3j niet in een spring of cross parcours geweest. wel veel hindernissen eerst 1x moeten bekijken maar meneer had weer schik. klein stukje dubbel gedaan en dat ging super rond.
h1
h6a
h16
esje01
Geplaatst: 17-06-18 19:48
Thuis. Fijn rondje Klein communicatie foutje op het 2e water Maar dat is niet erg. Was pas zijn de tweede cross.