Maar t zette mij wel aan het denken om even te komen kijken als ik vrij ben die dag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FCSA schreef:Mocht er iemand zijn die z'n B-plaats wil ruilen voor mijn L-plaats, heel graag![]()
Wij hebben een beetje opstartproblemen...
Mjoor schreef:Vandaag een mailtje gestuurd of ze kunnen aangeven als hoeveelste je op de lijst staat. Ik kreeg een automatisch gegenereerde mail terug dat ze daar niet over informeren. Wel jammer.. er staan ruim 50 mensen in het B op de wachtlijst. Ben ik nummer 15 dan gok ik erop dat je nog wel kunt starten. Als ik dan nummer 45 ben dan is het vrij zeker dat ik niet kan starten en kan ik mijn planning beter omgooien en ergens anders inschrijven..FCSA schreef:Mocht er iemand zijn die z'n B-plaats wil ruilen voor mijn L-plaats, heel graag![]()
Haha, ik had het er van het weekend nog over met mijn zusje. Hij pakt de trainingen nu weer zo fijn aan dat ik heb zitten twijfelen om dan maar voor het L in te schrijven.. (maar daar is ook een wachtlijst, dus heeft geen zin dan)
_E_ schreef:Vandaag een mailtje gestuurd of ze kunnen aangeven als hoeveelste je op de lijst staat. Ik kreeg een automatisch gegenereerde mail terug dat ze daar niet over informeren. Wel jammer.. er staan ruim 50 mensen in het B op de wachtlijst. Ben ik nummer 15 dan gok ik erop dat je nog wel kunt starten. Als ik dan nummer 45 ben dan is het vrij zeker dat ik niet kan starten en kan ik mijn planning beter omgooien en ergens anders inschrijven..FCSA schreef:Mocht er iemand zijn die z'n B-plaats wil ruilen voor mijn L-plaats, heel graag![]()
Haha, ik had het er van het weekend nog over met mijn zusje. Hij pakt de trainingen nu weer zo fijn aan dat ik heb zitten twijfelen om dan maar voor het L in te schrijven.. (maar daar is ook een wachtlijst, dus heeft geen zin dan)
Sue_ schreef:Nee is nadrukkelijk verzocht of de wachtlijst-mensen niet al wouden betalen. Haha