Voor mij nu nog niet van belang overigens; ik hoop dit jaar een paar oefencrossjes mee te pakken met mijn jonkie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saar88 schreef:Vraag mij naar aanleiding van de planning en de gesprekken hier even af hoe de mensen in het grensgebied NL/BE starten. Kun je in beide landen starten?
Voor mij nu nog niet van belang overigens; ik hoop dit jaar een paar oefencrossjes mee te pakken met mijn jonkie
Saar88 schreef:Vraag mij naar aanleiding van de planning en de gesprekken hier even af hoe de mensen in het grensgebied NL/BE starten. Kun je in beide landen starten?
Saaams schreef:Ik wil dit jaar voor het eerst gaan starten met oefencrossen na vorig jaar verschillende lessen gereden te hebben. Iemand bekend met een oefencross welke qua moeilijkheidsgraad ook prima te doen is voor een pony welke tussen de paarden moet meekomen?
Springparcours gaat er tot op heden wel prima af tussen de paarden (nog geen B)
Sylvana_G schreef:Saaams schreef:Ik wil dit jaar voor het eerst gaan starten met oefencrossen na vorig jaar verschillende lessen gereden te hebben. Iemand bekend met een oefencross welke qua moeilijkheidsgraad ook prima te doen is voor een pony welke tussen de paarden moet meekomen?
Springparcours gaat er tot op heden wel prima af tussen de paarden (nog geen B)
Ik vraag me dit ook wel af... De meer ervaring sgw-bokkers moeten ons hier vast tips in kunnen geven.. Heb zelf spring ervaring tm het M in de paarden, maar heb al zeker een jaar niet gestart ivm knie-blessure van mezelf en dracht van mijn merrie.. Nu volop bezig om conditie op te bouwen. Wil in 2018 nu wel echt ons B-debuut maken. Dit moet kunnen toch lijkt mij?
Saaams schreef:Kan iemand mij wellicht nog helpen?
Komen uit Soest. Willen starten met oefencross
We willen sowieso Ede doen, want hier lessen we. Maar wat zijn nog meer oefencrossen BB om mee te starten? Vriendelijk gebouwd en logische route haha.
SusanH schreef:Inrijden is idd niet echt ideaal, al was het dit jaar wel duidelijk beter als het jaar ervoor