Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_Vainqueur schreef:Ik ben van plan ookee te doen, M paarden. Alleen....hoeveel regen kan de bodem daar hebben? En hoe zit het met het springterrein? Vorige wedstrijd door de slechte bodem helaas wat vertrouwen verloren van paardlief in de bodem, dus konden we naar huis. Als de bodem met springen weer zo slecht is kan ik beter thuis blijven en niet het risico lopen dat z'n vertrouwen weer of verder geschaad wordt.
maximiliano schreef:Iemand gesproken van de organisatie. Bodem is nog goed. Paar stukken in het bos nat, maar kunnen zij nog preparen met zand. Als ik buienradar moet geloven, knapt het vanaf dinsdag op. Hopen maar....
Sim schreef:maximiliano schreef:Iemand gesproken van de organisatie. Bodem is nog goed. Paar stukken in het bos nat, maar kunnen zij nog preparen met zand. Als ik buienradar moet geloven, knapt het vanaf dinsdag op. Hopen maar....
Ik heb nog nooit meegemaakt in Hattem dat ze het zware drassige stuk naar het veldje met hindernis 4 met zand bewerken. Hopelijk mogen ze dat dan dit jaar wel doen van de terrein eigenaren!
Sim schreef:maximiliano schreef:Iemand gesproken van de organisatie. Bodem is nog goed. Paar stukken in het bos nat, maar kunnen zij nog preparen met zand. Als ik buienradar moet geloven, knapt het vanaf dinsdag op. Hopen maar....
Ik heb nog nooit meegemaakt in Hattem dat ze het zware drassige stuk naar het veldje met hindernis 4 met zand bewerken. Hopelijk mogen ze dat dan dit jaar wel doen van de terrein eigenaren!Citaat:Zei ook in het bos. Niet het gras![]()
FCSA schreef:Celestexxxxx schreef:Zelf ben ik van de organiserende vereniging, zal ik jullie op de hoogte houden mocht ik wat horen van de organisatie over de grond?
Heel graag!
Hoe is de indeling in Hattem? Liggen dress / springen / (start) cross een beetje bij elkaar in de buurt?
Celestexxxxx schreef:Hier staan de hindernissen van 2017. Hindernissen zijn nog niet aangekleed.
https://photos.google.com/share/AF1QipO ... dTOEdpUDJn