Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bij die van mij is het echt afwachten want de ene keer gaat ze er heel enthousiast in en de andere keer ineens niet meer (ook in plassen die ze kent, maar ze schrikt dus van het water wat ze zelf omhoog spettert en vervolgens weer tegen haar aan komt
). Soms vind ik de verassing juist beter omdat ze er dan misschien al in staat voor ze het doorheeft haha kikkerdril4 schreef:martinev schreef:Kikkerdril, het filmpje dat ik eerder in dit topic postte is van het L, daar staat het water ook duidelijk op! Afgelopen jaar was het een afsprong het water in!
Oke dankjewelEigenlijk maakt het ook niks uit, ze moet er toch door ongeacht wat voor water het is haha
SusanH schreef:O ja je enkel, dat weet ik nog wel. Dat was niet leuk.
Die van ons heeft geen moeite met water. Is wel makkelijk. Enige wat bij mijn man wel eens fout is gegaan in Maarsbergen is het springparcours. Een hindernis voorbij gereden en toen werd hij uit gebeld. Ook niet grappig. Maar ja, dat doe je als het goed is maar 1 keer want het is wel heel zuur als je niet mag crossen om die reden.
Die van mij begint het ook wel te leren, maar bij haar is het sowieso nog een beetje afhankelijk van haar bui of ze zich laat rijden of niet (en dan kunnen zelfs de simpelste boomstammen eng zijn). SusanH schreef:O ja je enkel, dat weet ik nog wel. Dat was niet leuk.
Die van ons heeft geen moeite met water. Is wel makkelijk. Enige wat bij mijn man wel eens fout is gegaan in Maarsbergen is het springparcours. Een hindernis voorbij gereden en toen werd hij uit gebeld. Ook niet grappig. Maar ja, dat doe je als het goed is maar 1 keer want het is wel heel zuur als je niet mag crossen om die reden.
SusanH schreef:Chaplin heeft eigenlijk altijd dezelfde bui. Chap zijn problemen liggen meer op het dressuurmatige vlak. Maar door hard trainen is dat sterk verbeterd.
) Maar goed we zijn nu L1 dressuur, L springen en L eventing, dus het zal wel ergens goed gaan. We trainen gewoon verder en ik hoop dat ze met wat km erop wat stabieler wordt! M_Vainqueur schreef:SusanH schreef:O ja je enkel, dat weet ik nog wel. Dat was niet leuk.
Toen was Harm nog mijn (en mijn moeders) reddende engel! Ik moest van de dierenarts hem zelf monsteren....ja uhh ik kán niet rennen, nee je moet het zelf doen. Gelukkig mocht Harm uiteindelijk toch wel heen en weer rennen. En daarna mn moeder afzadelen, tsja...als je dan nog nooit stiften hebt in of uitgedraaid...lukt dat al helemaal niet alleen! Blij dat ik verder zo een braaf paard heb.
Maar gelukkig is paard over zijn grootste watervrees heen en trek die er nu zelfs op aan:)