Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is voor ons namelijk wel een stukje rijden.. Crosskip schreef:Streven is dat ze er morgen op staan!
Globale indeling is in ieder geval dat we om 10 uur starten met de B cross, daarna L cross, dan L pony's en B pony's. L dressuur start ws rond 9 uur.
Let wel... dit zijn geen definitieve tijden hoor... dit is de globale indeling tot nu toe!
hoop niet dat ik vroeg moet dressuren... en dat ik tussen dressuur en springen tijd heb om te verkennen......is bijna twee uur rijden voor ons. Sim schreef:Crosskip schreef:Streven is dat ze er morgen op staan!
Globale indeling is in ieder geval dat we om 10 uur starten met de B cross, daarna L cross, dan L pony's en B pony's. L dressuur start ws rond 9 uur.
Let wel... dit zijn geen definitieve tijden hoor... dit is de globale indeling tot nu toe!
hoop niet dat ik vroeg moet dressuren... en dat ik tussen dressuur en springen tijd heb om te verkennen......is bijna twee uur rijden voor ons.
SusanH schreef:Mijn man komt iig wel alvast vrijdag lopen. Wij moeten ook nog iemand anders helpen die dag (die start B) en anders is het allemaal niet te doen. Ben benieuwd naar de starttijden. Hoop dat alles een beetje te combineren is voor ons.