Ik doe dit jaar voor het eerst mee! Heb er super veel zin in! Kan er gedurende de 'cross' met stiften in de ijzers gereden worden?
Ik doe dit jaar ook weer mee! Dit keer met een pony maar start tussen de paarden omdat dr drie mensen met wie ik ga allemaal met paard starten. Ik heb dr erg veel zin in!Komt er weer een filmpje online met de hindernissen?
Dressuur gaat hoogstwaarschijnlijk op gras. Voor zover te bekijken zou ik zelf in de tripalon geen punten draaien. Helemaal nu het zo droog is.
Is er toevallig iemand die een proef kan lezen om 11.14. Moet tegelijk starten met mijn groep de dressuur. Dus hebben nu geen lezer.
ikheetesmee schreef:Zoals het er nu naar uit ziet zou ik dat wel kunnen doen voor jeDat zou wel heel fijn Zijn, hoe laat moet je zelf rijden?
9:46 dressuur en 12:22 cross in.Ik zal morgen voor de zekerheid nog even overleggen met mijn groepje dan laat ik het wel even weten
ikheetesmee schreef:9:46 dressuur en 12:22 cross in.Ik zal morgen voor de zekerheid nog even overleggen met mijn groepje dan laat ik het wel even wetenJa is goed doe me morgen maar even een pb!
Nou ik zat met een kreupel paard maar heb een leenpaard (waar ik nog nooit mee gereden heb) voor zondag!
friesam schreef:Nou ik zat met een kreupel paard maar heb een leenpaard (waar ik nog nooit mee gereden heb) voor zondag!Wauw stoer, fijn dat je een paardje hebt kunnen lenen.Wel balen van je eigen paard, niets al te ernstig hoop ik.