Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Niene87 schreef:Ik heb vorige 2 edities hele parcours verkend op zaterdag gewoon tijdens dat er gestart werd
Kon prima als je maar aande kant gaat als dat nodig is
Anne_GTI schreef:Dups schreef:Ik ga ook naar Lemele. Dus 2 én 9 oktober cross!!
Iemand hier ervaring met de cross in Lemele? Kan die van te voren gelopen worden? Hoe en wanneer?
Lemele is vergelijkbaar met Haarle, nog wat simpeler. Verkennen niet nodig. Mooie buitenrit met wat boomstammen onderweg.
ingaa schreef:Ik ga de cross ook weer rijden met mijn pony, voor de 4e keer alweer. Ik verken altijd op vrijdagmiddag/avond er voor. Zelf vind ik het altijd hinderlijk als mensen het parcours lopen als er ook gereden wordt, helemaal als ze ook nog (onopgevoede) loslopende honden bij zich hebben. Sommige paden zijn smal en je moet toch inhouden als je mensen passeert. De cross zelf vind ik altijd erg leuk, voor een oefencross is hij wat pittiger dan gemiddeld.
Dups schreef:missfalki schreef:wie weet waar in Lemele en hoe laat de cross begint en eindigt (tijd) ....
al gegoogeld maar meer als een datum en plaats vind ik niet
Groet Karin.
Het is inderdaad een beetje vaag,ik denk dat je je ter plekke moet melden en kunt starten maar weet het ook niet zeker.....
Dups schreef:missfalki schreef:wie weet waar in Lemele en hoe laat de cross begint en eindigt (tijd) ....
al gegoogeld maar meer als een datum en plaats vind ik niet
Groet Karin.
Het is inderdaad een beetje vaag,ik denk dat je je ter plekke moet melden en kunt starten maar weet het ook niet zeker.....