Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anoniem schreef:Is niet toegestaan, staat ergens in een notule van een vergadering. Heb er nog met de knhs over gemaild
Kletskousz schreef:Waar word deze gehouden? Heb heel startlijst 6 x uitgepluist naar geloof dat ie anders genoemd word?
Antonius schreef:Anoniem schreef:Is niet toegestaan, staat ergens in een notule van een vergadering. Heb er nog met de knhs over gemaild
Maar als het nergens in het reglement staat, is het dan aan mezelf om dat te weten? Want ik ga ervan uit dat als het niet in het nationaal reglement staat, dan volgt men internationaal reglement, en internationaal mag het wel voor jumping...Kletskousz schreef:Waar word deze gehouden? Heb heel startlijst 6 x uitgepluist naar geloof dat ie anders genoemd word?
eventing zeeland heet hij online en op FB.
Antonius schreef:Heb intussen via google gevonden dat het inderdaad niet toegelaten is, maar je moet er toch wel echt naar zoeken.
Maar goed, wordt dus los rijden zonder spoor en pas vlak voor de cross spoortje omdoen...

Antonius schreef:Heb deze qua 'top' wel nog zwart omhulsel om laars te beschermen.
[ [url=m/tfHgAW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is ook een gevoelig paard, een schimmel overigens. Ik kan ze geen 3u met een gewone nylon stalband laten staan, want dan is haar haar weg. Laat ik ze een dag met zo een stalband staan, dan is het vel al kapot...
Ik rij altijd zonder spoor thuis, maar op wedstrijd en zeker in de cross wil ik toch een spoortje om.
In belgië mag het gelukkig wel.
Snap ook niet waarom het niet mag. Ze mogen altijd controleren bij mij, ik verstop niets, is echt enkel ter bescherming... En in Nederland is er nog dierenartscontrole, dus dan zouden ze het toch zeker zien.
Nickeltje schreef:Toffe cross dit en ik ben blij dat hij weer georganiseerd wordt.
Een overnachting in de buurt is vrij makkelijk te vinden en kan ook zeker veel goedkoper dan dat zij aanbieden. Voordeel van blijven slapen is dat je niet op één dag op en neer moet naar deze toch wel beetje uithoek van het land en als je zelf niet aan het strand woont is het heerlijk om de dag na de cross met je paard lekker de zee in te kunnen gaan als je er toch nog bent.