Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
RoosMarije schreef:De lijst staat er op!![]()
Ik rij voor het eerst mee bij de BB E-pony's en zit nog een beetje te twijfelen of ik mijn pony ga knotten..
Wat zouden jullie doen?
Ik weet alleen dat de cross op gras is, en het gras is bij ons op stal nog prima hoewel ik wel in een andere regio ben
Ti's een uur rijden, dus valt mee, maar 't wordt wel erg vroeg van huis weg.
tnx daarvoor!!!
annikavolder schreef:Ik doe ook mee in de B paarden.
Ook ik heb wat problemen met mn starttijden. had bij inschrijving al aangegeven zo laat mogelijk te willen starten ivm nachtdienst op werk. Moet nu om 10u al dressuren en kreeg als antwoord op mijn mail dat ze er niks aan konden veranderen.
Nu moet ik maar hopen dan mn collega van de dagdienst eerder kan komen, en dat mn paard zijn knotten een nachtje laat zitten......
jesss_amigo schreef:Ik vroeg mij laatst nog af hoever mensen rijden voor een SGW wedstrijd. 2 uur rijden jeetje. Mag ik vragen uit welke regio jullie komen? Ik vind hier in noord Holland dat er maar weinig sgw's zijn. Voor mij binnen de 50km heb ik alleen dijkgatbos, clusius event, Texel dan maar dat vind ik zo'n gedoe met de boot , Amsterdamse. Bos en net buiten de 50 nog Lisse maar thats it.