[SGW] sgw rekken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Revanches

Re: sgw rekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 13:09

Geen waterbak ofwel? :)

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 14:36

Nope, was dit jaar geen tijd meer voor om een waterbak met degelijke bodem te maken. Staat voor volgend jaar op de verlanglijst!

Noompje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 17:02

oo dat dacht ik al. Waterbakken zijn niet onze favoriete dingen.Dus eigenlijk vind ik het niet zo erg ;) zo weet ik zeker dat onze laatste cross van het jaar super gaat worden.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 18:55

Ik vind het wel jammer dat er geen waterbak is. Ik wil juist veel verschillende waterbakken doen om mijn paard echt vertrouwen op het water te geven. Hij gaat er wel in, maar soms nog wat schoorvoetend.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 14:59

Zo ik ben weer terug...
Damn wat had ik een spanning na alle gedoe van afgelopen wedstrijden.
En vandaag begon het ook al zo lekker...mn beestje gaat tijdens het indraaien van de stiften even heerlijk bovenop mijn voet staan, pfieeuuwww toen kon ik wel een toontje hoger zingen.
Even twijfelde ik of ik wel kon starten.
Maar goed toch de pijn verbeten en gestart. En zowaar gewoon foutloos in het springen. Dat was al even geleden voor mij. Een hele euforie...en dat terwijl ik nog niet eens gecrosst had...
Eenmaal bij de start weg kneep ik'm ontzettend tussen hindernis 2 en 3 daar langs die sloot op.
Als die de fratsen maar even uit dr kop laat als ik tot ik er voorbij ben.
Dat met een noodvaart het open terrein op... En met een hoop overtuiging toch zover over de wittezakken hindernis gekregen.(niet zien hoe...).
Uiteindelijk had ik die overtuiging echt hard nodig, want zo waren we ineens foutloos gefinisht met wel een hele snelle tijd.
Wow! Wat een kick. Dat doet mij even erg goed!
Paard naar huis gebracht en nog weer terug naar het terrein om mijn paps op te halen(was er jury).
Kom ik daar, roept mijn vader: "Snel de prijsuitreiking begint". Pfff daar zit ik toch niet bij.
Wat bleek, ben ik 1e geworden. Jeetje, echt compleet onverwacht. Wow. Moet er nog even van bij komen. Een fijne afsluiter van mijn moeilijk gestarte crossseizoen.

Een prachtige cross, om eerlijk te zijn, en qua bodem was die eigenlijk echt wel perfect! Hier en daar even een nat stukje, maar ondanks alle regen van afgelopen week hield de bodem zich overal toch best goed! Applausje voor de organisatie! Op naar volgend jaar!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 16:06

Gefeliciteerd Revanches! Leuk je gezien te hebben. Ik vond het super georganiseerd en de cross leuk opgezet. Mijn jonge gup deed het weer super met een foutloos springparcours en een foutloze cross met iets tijdfouten. Net buiten de prijzn gevallen, maar supertevreden!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 16:17

Oh en je bent nog jarig ook vandaag!! Gefeliciteerd!! Ja leuk idd om je te mogen ontmoeten! Hihi.
Jammer dat je net buiten de prijzen gevallen bent. In ieder geval wel een ervaring rijker! :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 16:21

Zo is dat! Ben erg blij met hoe hij het oppakt.

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 17:37

Ik ben ook weer thuis! Hele leuke dag gehad en super leuke wedstrijd!
Met inspringen dikke rodeo, pony ging bokken als een gek maar ben wel blijven zitten.. fijn foutloos kunnen springen en in de cross 2 domme langslopers omdat ik totaal geen controle had, 1 op hindernis 3 en 1 op hindernis 5.. maar had dus totaal geen controle pony was zo ontzettend druk en ging alle kanten uit behalve de goede kant :Y) dus paar voltes gedraaid op het open veld maar na hindernis 6 super fijn kunnen rijden en fijn gefinsid! Revanches super gedaan gefeliciteerd met je 1e prijs :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:42

Gefeliciteerd Jennifer! Super goed gereden
Goed gedaan simone! Knap gedaan!

Ik heb me vandaag vermaakt als hindernis controleur bij hindernis 10. Kon heel veel zien en zat uit de wind. Erg leuke dag gehad. Vrijwilligers werden echt enorm goed verzorgd. En volgens mij liep de wedstrijd prima! Leuke en mooie wedstrijd! Op naar volgend jaar!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 18:49

Ik vond echt goed georganiseerd en dat voor een eerste keer. Aan alles en iedereen was gedacht.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 19:38

Leuke toegankelijke cross!
Wij waren 2e in de B paarde zonder dressuur

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 19:42

Hee wat leuk! Gefeliciteerd!

ps.ik heb je laatst gefotografeerd tijdens de ORUN dag. ;)

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 22:17

Wij als organisatie zijn er ook best wel trots op dat ons debuut zo goed geslaagd is! We hebben in ieder geval ons beste beentje voor gezet en zijn blij met alle complimenten die we gekregen hebben!! Het weer vandaag was een heel mooi cadeautje! ;-) Op naar volgend jaar!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 10:49

Revanches schreef:
Hee wat leuk! Gefeliciteerd!

ps.ik heb je laatst gefotografeerd tijdens de ORUN dag. ;)

Jij ook gefeliciteerd.
Oh echt? Wat grappig! Wereldje is klein.

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 11:03

Zo ik ontdek dit topic ook lekker op tijd :P

Mooi georganiseerde wedstrijd. En fijn dat alles dicht bij elkaar is.
Enigste nadeel vond ik de dressuurringen. Die waren nogal hobbelig. Snapte ook niet zo goed dat ze 2 ringen wel gesleept hadden en 1 ring niet.

Ik heb gisteren ook erg fijn gereden. Na een vertrouwensprobleempje in het springparcours en een val in de cross van Bathmen ben ik blij dat ik het seizoen nog zo fijn af kon sluiten.

Ben gestart met dressuur, puur omdat ik dat nog veel moet oefenen.
Paard is nog een beetje slungelig en heeft moeite met aan elkaar blijven. Dus dat was een uitdaging op het maïsveld. toch nog 180 punten gereden dus daar zeer tevreden mee.
Springen en cross ging het knopje weer om. Allebei fijn foutloos gereden binnen de tijd. Met ook nog mooie stijlpunten.

Voor wie het leuk vindt om te zien, ik heb ook nog een helmfilmpje gemaakt.
Tip: zet het geluid niet te hard :P

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 11:55

Waren er eigenlijk nog fotografen aanwezig gisteren?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 12:02

Geloof Ria fotografie ofzo. Las op de fb van de molenruiters dat er in de loop van de week fotos online komen.

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 22:09

Marloes_s, ik ben zo vrij geweest je filmpje te delen op onze facebook pagina. Hoop dat dat geen probleem is? Erg leuk en enthousiast filmpje! ;-)

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 22:15

Nee joh, is prima. Alleen maar leuk!

Zijn jullie eigenlijk van plan volgend jaar nog meer klassen uit te schrijven?

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 22:18

We gaan eerst deze wedstrijd evalueren, maar we hebben wel erg veel positieve reacties gehad... Dus die kans zit er wel dik in... :-)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 22:21

Crosskip schreef:
We gaan eerst deze wedstrijd evalueren, maar we hebben wel erg veel positieve reacties gehad... Dus die kans zit er wel dik in... :-)

Top! En omdat er altijd wel een ienieminie klein minpuntje is: voor volgend jaar iets ruimere toiletten. Zat nu met je tanden tegen de deur. :D

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 22:26

Hihi... Ga het meenemen in de evaluatie.... ;-)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 13:38

Jaaaa wahahaha ik heb mijn broek buiten maar dicht gedaan want mijn lange benen zaten vast tegen het deurtje :+ :D

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:08

Crosskip: ben benieuwd volgend jaar.
Als ik toch 1 puntje mag zeggen voor jullie evaluatie: het bouwland tussen hi 4 en 5 was afgerasterd met prikkeldraad. Pas na mn crossrondje viel het mij op dat dat eigenlijk helemaal niet goed zichtbaar was. Nu is de kans niet groot dat een paard daarop dendert, maar misschien kan het de volgende keer afgezet worden met rood/wit lint.