Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CalvinenGino schreef:On 09:23 dressuur, naar de laatste start om 11:00
Dus als ik een beetje in die richting kom, scheelt hetwel een uur.
Vooral gezien ik voor de dressuur cross moet lopen. Want er zit maar een 1,5 tussen de drs en spr.
Anders naar heel vroeg opstaan. Hihi
wilma13 schreef:CalvinenGino schreef:On 09:23 dressuur, naar de laatste start om 11:00
Dus als ik een beetje in die richting kom, scheelt hetwel een uur.
Vooral gezien ik voor de dressuur cross moet lopen. Want er zit maar een 1,5 tussen de drs en spr.
Anders naar heel vroeg opstaan. Hihi
Hoi Iris,
Heb je al antwoord gekregen op je vraag?
En heb je dit voor jullie alle 2 gevraagd, want er zit idd weinig tijd tussen, en anders wordt het wel heel vroeg weg gaan, als jullie de cross moeten lopen vd dressuur
en er staat wel een nieuwe startlijst online.
. Ik probeer alleen ook de andere kant even te belichten . Altos schreef:Het lijkt alsof bij het ronde bruggetje geen opsprong meer is (als voorgaande jaren) maar dat er nu een greppel (afgezet met witte balken) is.
Jammer Calvinengino. Ik kan me wel voorstellen dat een secretariaat de dagen voor de wedstrijd wordt overspoeld met berichtjes en dat ze daardoor echt alleen noodzakelijke dingen wijzigen. Er komen natuurlijk ook nog eens veel mensen van ver dus rekening houden met alle verzoeken is wellicht ook niet mogelijk...... Ik snap dat je het vervelend vind hoor. Ik probeer alleen ook de andere kant even te belichten .
is toch weer wat meer speling.
Heb namelijk een vriendinnetje mee wat wil zeggen dat ik de fietsen niet in de trailer kan zetten. Maar goed ze zitten stevig vast 
Er is niemand toevallig uit R'dam die ook gaat ? Percy schreef:Robin_Rikkie schreef:Ik ben er waarschijnlijk tijdens de L paarden! En misschien nog een paar combinaties van de M!
Dan zie je waarschijnlijk mijn dochter voorbijkomen met haar schimmel want die start ze L. Voor de vos wordt het de eerste keer Z.
maar heb 's middags nog een verjaardag
RF_Pictures schreef:spruitje12 schreef:hoi, ik ben van plan te gaan kijken alleen waar kan ik het beste staan?
Waterbak is zeker een aanrader!