CoriienRN schreef:Dat zullen ze echt niet doen!! omdat het een openbaar terrein is en er dan niemand 'verzekerd' is mocht er iets compleet fout gaan.
In Diepenheim blijven ook hindernissen staan toch?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
darkadia schreef:Tuurlijk, maar dan is het nog altijd eigen risico, want is niet bedoeld als springmateriaal, maar als er echt officiele hindernissen worden neergezet hangen daar wel regels aan. Daarom waarschijnlijk dat ze niet mogen blijven staan.
Wat ik dan wel gek vind, het is een BB cross, dus eigenlijk kan iedereen zich toch gewoon inschrijven, of wordt er wel gecontroleerd op bepaald basisniveau en hoe dan?
darkadia schreef:Tuurlijk, maar dan is het nog altijd eigen risico, want is niet bedoeld als springmateriaal, maar als er echt officiele hindernissen worden neergezet hangen daar wel regels aan. Daarom waarschijnlijk dat ze niet mogen blijven staan.

FCSA schreef:darkadia schreef:Tuurlijk, maar dan is het nog altijd eigen risico, want is niet bedoeld als springmateriaal, maar als er echt officiele hindernissen worden neergezet hangen daar wel regels aan. Daarom waarschijnlijk dat ze niet mogen blijven staan.
Begrijp ik
Vanwege Diepenheim had ik stille hoop, maar waarschijnlijk blijft er niets staan idd.

Kan ik lekker een hele ochtend kijken en maak ik mezelf ook nog een beetje nuttig.