[SGW] SGW-doelen voor 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Elke

Re: SGW-doelen voor 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 12:16

Leuk topic, was op zoek naar een ander maar ik heb toch ook wel wat doelen voor 2015;

Dressuur; de punten voor het L2 halen en misschien als het doel is behaald ook over gaan.

Springen ; laatste punten halen voor het M springen en dan in het buiten seizoen flexibel L en M en hopelijk het laatste beetje van 2015 alleen M.. Maar dit vind ik voor mijzelf wel een hoog doel.. (dek mij nu alvast beetje in ;-) )

Cross ; Westerbork L debuut. Daarna hopelijk 6 winstpunten halen en mee durven doen aan het NK. Sowieso dit seizoen in het L komen en blijven.

Maar het grootste doel is toch wel gezond blijven en dat het paardje blij blijft!!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 16:43

Ik stel geen doelen meer. Draaien telkens in de soep. Of ik heb wat of paard ;( Genieten in 2015 van alles wat we mogen doen is ons doel

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 13:36

Mijn doel voor het einde van het jaar een B cross foutloos uitrijden en wellicht een winstpunt in het L springen.

Met mijn gefokte pony en zijn ruitertje.
Springen: M klasseren en Z startgerechtigd worden
Dressuur: L2 klasseren en wellicht ook M1
Cross: L klasseren en wellicht aan het einde van het jaar een M cross meepakken

Maar het aller grootste doel heel heeel veel plezier hebben en alles gezond houden.

sn0esje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 15:28

Vorig jaar hebben we voor het eerst SGW gestart. Het doel was toen om er 1 foutloos uit te rijden (ongeacht de tijd) en dat is in Gorssel gelukt. Voor dit jaar zou ik daarbij binnen de tijd willen blijven en als het ons lukt ook L startgerechtigd worden.
Voor de dressuur hoop ik dit jaar Z-startgerechtigd willen worden. Zou ik superstoer vinden!

Ik ben benieuwd hoe we er allemaal voor staan eind van het jaar!

appel_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 13:15

Leuk topic, is bijhouden hoe goed we met z'n allen de doelen kunnen bereiken.

Ik wil met Edita M SGW starten, als ze dat net zo goed doet als de L zien we wel verder. Dan zal het vooral de dressuur zijn om te verbeteren.

In de dressuur en springen wil ik graag meer ontspanning in de proeven houden en dan over kunnen stappen naar de M zodra de rust er is.

Daarnaast heb ik als training doel nog voor het seizoen start dat mevrouw braaf alleen de trailer op wil en wil blijven staan :Y)
Maar dat lijkt te gaan lukken :+

verwdrgr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 07:26

Met Carea Fortuna dit jaar fijn 1ster blijven rijden en met Grand Plaisir ergens een B proefje rijden .

Oh ja youtube promoten voor top sponsor Sectolin. Video opnames waren erg spannend.

https://m.youtube.com/watch?v=Yhtt999CoUI

Veel cross plezier iedereen in 2015, het gaat weer beginnen !

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 14:08

Mijn doelen voor het einde van 2015 zijn het L1 uit en misschien al L2 gestart.
Met springen punten rijden in het L
En in april staat onze eerste sgw wedstrijd geplant, en hoop ook in deze discipline wat punten te halen. :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 15:11

Mijn doelen voor 2015 zijn in zowel de dressuur, het springen als de SGW starten in de B.
Als het puppypaard alles een beetje leuk oppakt hoop ik in augustus de aanlegtest voor 4 jarige eventingpaarden te kunnen rijden :) .

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 15:21

Mijn doelen voor 2015 met de pony tussen de paarden:

dressuur, L2 startgerechtigd worden
springen, in de B een winstpunt halen met de pony, of met de schimmel zodat ik met de pony de cross in kan
Cross, Ermelo Arabissimo rijden, met veel plezier 2 trainingen rijden, en waar mogelijk met een stalgenoot mee een oefencross rijden :)

Met de schimmel een paar rondjes BB en B springen rijden, en misschien een oefencross of training rijden als het springparcours rijden goed en met voldoende controle en rust gaat :)

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 13:47

Dressuur lekker wat wedstrijden starten
BB springen afrond en in het zomerseizoen hopelijk B starten
Crossen eerste les maar is zien te overleven na lange tijd ;)

Alles rustig aan met mijn hopelijk toekomstige SGW topper

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:36

Zie het topic een beetje laat, maar toch nog even wat doelen neerzetten. Altijd leuk om over een jaar terug te lezen.

Dressuur: 10 winstpuntjes halen in de M2 en hopelijk het najaar Z!
Springen: geen doel, misschien wat B rondjes rijden.
SGW: zou leuk zijn in de zomer/het najaar een paar L crossen te rijden.

Eerst studie afmaken voor de zomervakantie (dat doel heb ik vorig jaar niet gehaald) en afwachten hoe het gaat op het werk qua uren. Dan bekijk ik wel hoeveel tijd ik over heb voor trainingen voor springen/cross. Dressuur gaat momenteel ook wel lekker en dat kost een stuk minder tijd!