Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
uiteindelijk ook nog 2 balken en 15 tijdfouten ofzo... Niet echt top dus... In de cross 3 weigeringen:( bij hindernis 6..zucht.. Waar ik zo op dat lijntje gestudeerd had, kan dat dus beter niet doen in vervolg, hindernis 10, na de twijfelachtige mega sprong over 9 kwam ik niet goed voor 10 en vloog er links langs.. En de groetebak ook een stop! Balen dus.. Maar verder wel goed uitgereden en toch wel tevreden!
) heel fijn, zo'n meedenkende organisatie!!
) Baalde enorm en ben heel snel weer opgestapt en tegen de regels in verder gereden ........ slecht voorbeeld van mij natuurlijk, maar wilde toch erg graag voor de ervaring verder met mijn bange poeperd paard
vervolgens zonder enig probleem de rest helemaal foutloos gesprongen, ook lijntje 6-7 en 9-10 super simpel ( kwam tijdens de cross tot de ontdekking dat je 9-10 ook in een rechte lijn kon nemen...). dus toch wel tevreden, en die evt waarschuwing van de KNHS zie ik wel verschijnen denk ik.
maar hij pakte alles super aan en zelfs het water was een eitje! Foutloos gecrost, met 5,6 strafpunten voor de tijd. Een 6,3 en 7,7 voor de stijl gekregen, en die 7,7 was ook nog eens het hoogst van de ring!!
Uiteindelijk 6e geworden, maar natuurlijk waren er maar 5 prijzen
Maar echt super tevreden!!

blondy_m83 schreef:Als je niet bij een hindernis valt, mag je volgens mij toch gewoon verder gaan? Ik heb dit namelijk vorig jaar in diepenheim gehad, en ben toen gestopt omdat ik dacht dat ik niet verder mocht.. Kijk ik later op de uitslagenlijst, staat er dat ik vrijwillig de cross heb verlaten..?!?
Evony schreef:blondy_m83 schreef:Als je niet bij een hindernis valt, mag je volgens mij toch gewoon verder gaan? Ik heb dit namelijk vorig jaar in diepenheim gehad, en ben toen gestopt omdat ik dacht dat ik niet verder mocht.. Kijk ik later op de uitslagenlijst, staat er dat ik vrijwillig de cross heb verlaten..?!?
Nee dat mag zeker niet! Het is alleen soms lastig te controleren wanneer iemand valt waar gee hindernisjurys zitten.
annikavolder schreef:Hier wisselende gevoelens. was nr 345, mocht gelukkig later starten dan op de eerdere lijsten ivm werk tot zaterdag 24u. (moest eerst om 7.37 dressuren, zou betekenen 4.30 op, nu om 10.14 dus pas 7u op) heel fijn, zo'n meedenkende organisatie!!
Dressuur ging voor ons doen wel ontspannen, had 186 punten. springen nadat ik met inspringen ernaast lag wel heel fijn foutloos parcours!
In de cross op het maisveld van 4 naar 5 schrok mijn paard heel erg (ik weet nog steeds niet waarvan want er was volgens mij niks, we waren nog niet in de buurt van de strobalen hindernis) hij draaide uit volle vaart ineens om en ik lag ernaast (landde wel op mijn voeten) Baalde enorm en ben heel snel weer opgestapt en tegen de regels in verder gereden ........ slecht voorbeeld van mij natuurlijk, maar wilde toch erg graag voor de ervaring verder met mijn bange poeperd paard
vervolgens zonder enig probleem de rest helemaal foutloos gesprongen, ook lijntje 6-7 en 9-10 super simpel ( kwam tijdens de cross tot de ontdekking dat je 9-10 ook in een rechte lijn kon nemen...). dus toch wel tevreden, en die evt waarschuwing van de KNHS zie ik wel verschijnen denk ik.
)

Een vergelijkbare afsprong (qua hoogte en schaduwen) hadden we laatst in de training nog gedaan, toen ging het een stuk moeizamer.