Ik ben erg benieuwd naar de hindernissen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben morgen een dagje als vrijwilliger in het parcours en zondag doen ik mee met de bb paarden. 

en cross uitgereden met 3 weigeringen. Op het smalle stuk tussen 3 en 4 kwam ik net een paard tegen waardoor ik onzeker werd. Ik remde af, paard snapte niet en ziet een ander paard voorbij flitsen. Ga dan nog maar eens een hele andere kant op
dus weigering op 4. Daarna ging ik goed tot de boom bij het water. Weer erg onder de indruk van alle mensen die daar zaten en verwachte geen sprong dus een stop. Vervolgens ging hij erg fijn weer door tot aan de wegovergang. ook daar veel mensen waar hij langs moest wat hij niet snapte maar met wat aanmoediging ging dit ook goed. Brug vond hij raar maar ging er overheen! in stap over het greppeltje maar met aardig wat zelfvertrouwen. Na de picknicktafel snapte hij er helemaal niks meer van en sloot hij zich voor me af. De laatste hindernis kwam dan ook als een verrassing voor hem en nog een stop op. Uiteindelijk een dubbel gevoel. We zijn rondgekomen...... en daar ben ik heeeel blij mee maar jammer dat ik die stops had. Was niet nodig geweest.