Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

madelein schreef:Knollboll schreef:Weet iemand misschien of je de oefencross op 12 juli met hetzelfde paard mag rijden als je die ook op zondag in de B start?
Volgens mij mag je maar 1x per week een cross starten met een paard, staat iets over in het reglement. Dat het een oefencross is maakt dan niet uit.

Muriel schreef:madelein schreef:Volgens mij mag je maar 1x per week een cross starten met een paard, staat iets over in het reglement. Dat het een oefencross is maakt dan niet uit.
Echter, een tijd geleden heb ik naar ede gemaild of we daar ook zelf konden trainen of dat er vaker oefencrossen waren. Toen kreeg ik een mailtje terug waarin stond dat ik ook de oefencross de dag voor de cross kon rijden.. Ik vond dit eerlijk gezegd een heel bijzonder antwoord want een cross is al meer dan zwaar genoeg, laat staan dat ik er de dag voor ook nog een oefencross zou rijden (wat uberhaupt niet zou kunnen want ik stond voor de L ingeschreven en dus zou ik zaterdag dressuur en springen hebben). Wat hun betreft zou het dus wel mogen en omdat het een oefencross is wordt er niets geregistreerd.. Eerlijk is eerlijk, zelf zou ik het nooit doen
Mijn zusje (dyon) rijdt mee in de L paarden, zelf zou ik ook mee rijden maar door een peesblessure van mijn paard heb ik me helaas af moeten melden.. Ik zal er wel zijn als groom en fotograaf
Muriel schreef:xMaika, of het hetzelfde terrein is weet ik niet. Het is gewoon het crossterrein waar vorig jaar ook de cross zelf (althans deels) over loopt. Wendela Schlimmer geeft er in ieder geval les, haar had ik hierover gemaild.