Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dan kan ik nog even een keer kijken
nummer 27.
Bij de DA een hartslag van 68. Nog steeds erg laag dus. Maaarleeen schreef:Heel tevreden! Voor de eerste keer met mijn nieuwe pony in de B/D, ook voor hem zijn eerste cross! Dressuur ging niet zo heel goed, naja de jury vond het niet goed.. 172, Springen foutloos en de cross ook foutloos!! trots op hem!
Ik heb vandaag het springen en de cross gefilmd met men helmcamera, staat op youtube : https://www.youtube.com/watch?v=UnJoANo ... e=youtu.be![]()
Foto's zijn bij mij ook altijd welkom nummer 139, zwarte pony.
Dus bij deze:_xDyan schreef:Maaarleeen schreef:Heel tevreden! Voor de eerste keer met mijn nieuwe pony in de B/D, ook voor hem zijn eerste cross! Dressuur ging niet zo heel goed, naja de jury vond het niet goed.. 172, Springen foutloos en de cross ook foutloos!! trots op hem!
Ik heb vandaag het springen en de cross gefilmd met men helmcamera, staat op youtube : https://www.youtube.com/watch?v=UnJoANo ... e=youtu.be![]()
Ja ik heb foto's! Niet echt heel professioneel fso maar vond het leuk om te proberenDus bij deze:
Foto 1
Foto 2

toch 191 punten en een leuk gesprek met de jury die dacht dat ik M of Z reed (ik heb net 8 puntjes in de B
) daarna foutloos bij het springen wat nog nooit is voorgekomen dus ik was helemaal happy en we mochten dus crossen !
daarna nog een weigering op 5 en 13 en 3 weigeringen op de waterbak dus helaas uitgesloten alleen had ik dat zelf niet helemaal door dus heb hem per ongeluk uitgereden ..
Maaarleeen schreef:Heel tevreden! Voor de eerste keer met mijn nieuwe pony in de B/D, ook voor hem zijn eerste cross! Dressuur ging niet zo heel goed, naja de jury vond het niet goed.. 172, Springen foutloos en de cross ook foutloos!! trots op hem!
_xDyan schreef:Voor andere mensen die vanmiddag hebben meegedaan: Ik heb van sommige mensen foto's met een startnummer tussen 71 en 163. Maar zoals ik al zei, ben ik niet zo goed en heb ik niet iedereen leuk op de foto kunnen zetten......

_xDyan schreef:Maaarleeen schreef:Heel tevreden! Voor de eerste keer met mijn nieuwe pony in de B/D, ook voor hem zijn eerste cross! Dressuur ging niet zo heel goed, naja de jury vond het niet goed.. 172, Springen foutloos en de cross ook foutloos!! trots op hem!
Ja ik heb foto's! Niet echt heel professioneel fso maar vond het leuk om te proberenDus bij deze:
Foto 1
Foto 2
eriemens schreef:Ook ik heb een fantastische dag gehad! Dressuur ging prut, mijn pony was erg gespannen doordat er aan alle kanten combinaties reden die op monsters lekentoch 191 punten en een leuk gesprek met de jury die dacht dat ik M of Z reed (ik heb net 8 puntjes in de B
) daarna foutloos bij het springen wat nog nooit is voorgekomen dus ik was helemaal happy en we mochten dus crossen !
Rustig van start gegaan maar na hindernis 2 nam ik de verkeerde afslag waardoor ik een enorme afsprong moest maken om schuin bij 3 te komen maar toch geluktdaarna nog een weigering op 5 en 13 en 3 weigeringen op de waterbak dus helaas uitgesloten alleen had ik dat zelf niet helemaal door dus heb hem per ongeluk uitgereden ..
![]()
Toch heel tevreden over ons debuut !
Startnummer: 124
Roxxiejj schreef:_xDyan schreef:Voor andere mensen die vanmiddag hebben meegedaan: Ik heb van sommige mensen foto's met een startnummer tussen 71 en 163. Maar zoals ik al zei, ben ik niet zo goed en heb ik niet iedereen leuk op de foto kunnen zetten......
Ik was nummer 75, koe in het groen
@Bar: dat was belonen wat je hoorde en was voornamelijk mezelf aan het aanmoedigen!
Heb jou wel gezien bij de paddestoelen maar toen was ik onderweg en geen foto gemaakt
Wel wat braaf. Springen ging in slowmotion. Daardoor balken en zelfs een weigering. 20 strafpunten en een lading strafpunten voor tijd maar wel de cross in. Dapper paard. 1 stop onderweg en verder liep hij de cross fijn. Helaas eruit op het water. Hat het al een beetje verwacht. Hij is nog niet perfect waterproof en dit was donker in een bosje. Net iets te.. en daar stond ook al iemand voor te wachten. Dus toen dacht helemaal van dit doen we dus niet. Kort om: super dier, moet nog wel wat gebeuren maar erg tevreden.
. Had 166 dus dat viel nog mee.
Ook ik ben dol op fotos!