Ik gebruik nu Tekna's, zien er ook een stuk gaver uit en wordt ook niet veel warmer onder naar mijn idee.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Helaas moet je dus eerst 150 euro spenderen voor je daar achter komt.
friesam schreef:ik heb mijn PE's binnen van allesvooreventing.nl
De service is echt top, vriendelijk en supersnel
Ze zijn veel zachter dan dalmar en de pasvorm is erg goed.
Wel iets minder beschermpunten dan Dalmar en denk dat ik aan de tape moet, sluiting is anders.
Roxxiejj schreef:Op als in, de stof gaat pluizen, bijna rafelen. Maar niet door verbruik, maar door het wassen. Aan onze wasmachine ligt het niet, ik was behoorlijk veel en gooi werkelijk van alles erin, maar niets komt er zo beschadigt uit als mijn Styles. Ook lijkt het alsof de binnenvoering loslaat van de beschermer, waardoor ze binnenin bol lijken te staan. Nee, ik vind het voor dat geld echt geeeeeen succes!
Ik gebruik nu Tekna's, zien er ook een stuk gaver uit en wordt ook niet veel warmer onder naar mijn idee.

Loetie84 schreef:Roxxiejj schreef:Op als in, de stof gaat pluizen, bijna rafelen. Maar niet door verbruik, maar door het wassen. Aan onze wasmachine ligt het niet, ik was behoorlijk veel en gooi werkelijk van alles erin, maar niets komt er zo beschadigt uit als mijn Styles. Ook lijkt het alsof de binnenvoering loslaat van de beschermer, waardoor ze binnenin bol lijken te staan. Nee, ik vind het voor dat geld echt geeeeeen succes!
Niet banketstaaf bedoeld hoor, maar doe je wel altijd al t klitteband dicht met wassen?! Die van mij blijven nl ook prima.... en gaan na ieder gebruik in de was!