[SGW] Crossbeschermers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxiejj

Re: Crossbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 14:27

Op als in, de stof gaat pluizen, bijna rafelen. Maar niet door verbruik, maar door het wassen. Aan onze wasmachine ligt het niet, ik was behoorlijk veel en gooi werkelijk van alles erin, maar niets komt er zo beschadigt uit als mijn Styles. Ook lijkt het alsof de binnenvoering loslaat van de beschermer, waardoor ze binnenin bol lijken te staan. Nee, ik vind het voor dat geld echt geeeeeen succes! :n

Ik gebruik nu Tekna's, zien er ook een stuk gaver uit en wordt ook niet veel warmer onder naar mijn idee.

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 15:07

Ik zou zelf niet meer voor dalmar gaan, ook al vind ik het wel fijne beschermers in gebruik. Volgens canter equipement is de dalmar niet geschikt voor paarden met gevoelige huid en benen.
Daar valt die van mij dus onder :(. Helaas moet je dus eerst 150 euro spenderen voor je daar achter komt.

Mocht iemand styles hebben en vanaf willen, pb me!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 16:06

Hier net zo met de dalmars! Ga zelf dit seizoen met een rol tendon grip proberen. Is even wat goedkoper dan een nieuw stel dure beschermers! Maar die van mij heeft dus ook de witte plekken op haar achterbenen.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 17:31

Volgens mijn dochter zijn die van phe ook erg goed, heeft ze goede recensie's van gelezen en die kosten 130 euro.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 10:27

Ik heb ook slechte ervaringen met de Dalmar's. terwijl er ook genoeg mensen zijn die tevree zijn.
kun je niet op een evenement terecht waar je wat kunt passen?
Canter-Equipment helpt je vast graag verder.

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 10:37

Dank voor de reacties!
Ja daar zat ik ook al aan te denken Irene. Had haar ook al gemaild.
Helaas zijn de bultjes nog niet weg, wel minder maar niet weg. Dus morgen toch de da er maar bij halen. Mijn instructeur denkt aan een irritatie van de peesschede door de druk van die rot dingen. Ik vind het zo erg...

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:45

Ik heb mijn set Styles te koop staan, mocht er iemand interesse hebben. Maat M voor en L achter. Komt overeen met een gewone maat full.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 11:01

ik heb mijn PE's binnen van allesvooreventing.nl

De service is echt top, vriendelijk en supersnel

Ze zijn veel zachter dan dalmar en de pasvorm is erg goed.

Wel iets minder beschermpunten dan Dalmar en denk dat ik aan de tape moet, sluiting is anders.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-14 12:08

friesam schreef:
ik heb mijn PE's binnen van allesvooreventing.nl

De service is echt top, vriendelijk en supersnel

Ze zijn veel zachter dan dalmar en de pasvorm is erg goed.

Wel iets minder beschermpunten dan Dalmar en denk dat ik aan de tape moet, sluiting is anders.

Ik heb deze idd ook besteld bij allesvooreventing.nl en ben ook super tevreden, binnen een dag geleverd en super service! Pasvorm van PE is ook erg fijn idd

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 12:18

Ik ga toch weer voor styles. Maar dit keer in kleur. Heb de PE's ook in handen gehad van de week. Maar dan zie en voel je toch wel degelijk verschil met Style. Ik ben verwend geloof ik. :+

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 18:16

Roxxiejj schreef:
Op als in, de stof gaat pluizen, bijna rafelen. Maar niet door verbruik, maar door het wassen. Aan onze wasmachine ligt het niet, ik was behoorlijk veel en gooi werkelijk van alles erin, maar niets komt er zo beschadigt uit als mijn Styles. Ook lijkt het alsof de binnenvoering loslaat van de beschermer, waardoor ze binnenin bol lijken te staan. Nee, ik vind het voor dat geld echt geeeeeen succes! :n

Ik gebruik nu Tekna's, zien er ook een stuk gaver uit en wordt ook niet veel warmer onder naar mijn idee.

Niet banketstaaf bedoeld hoor, maar doe je wel altijd al t klitteband dicht met wassen?! Die van mij blijven nl ook prima.... en gaan na ieder gebruik in de was!

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 18:24

Absoluut Dalmar's :j

Ik had zelfs eerst NEW's (ook omdat ik hoorde dat de dalmar's lastig pasten) maar dat zat allemaal voor geen meter, linea recta terug naar de winkel.

Daarna de Dalmar's geprobeerd, passen perfect, blijven netjes en de benen van mijn paard ook. Dat ze lastig passen snap ik niet zo goed. Afgelopen zomer heb ik 4 verschillende paarden gereden, variërend van Quarter tot KWPN van 170 en om alle benen pasten ze gewoon goed (al had de grootste KWPN'er misschien een maatje groter gemogen). Ik gebruik ze nu 3 seizoenen en zijn nog helemaal goed.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 21:55

Loetie84 schreef:
Roxxiejj schreef:

Niet banketstaaf bedoeld hoor, maar doe je wel altijd al t klitteband dicht met wassen?! Die van mij blijven nl ook prima.... en gaan na ieder gebruik in de was!

Ja :j
Wel de een aan de andere. Maar wel zo dat er geen losse klitteband is, waar het langs elkaar kan schuren

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 22:00

Ik heb de Premier Equine beschermers (http://www.premierequine.co.uk/PBSCCata ... ID=2015813) en destijds hadden ze een aanbieding via Facebook en heb ik ze besteld voor rond de 80 pond voor een set rondom, ik heb er nog een set springschoenen bij besteld zodat ik boven de 100 pond zat, dan verzenden ze ook nog gratis!

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 22:18

Hoi hoi!
Hier een tevreden gebruiker van Dalmar voor de voorbenen. Voor de achterbenen heb ik helaas nog geen oplossing. De Dalmars zijn in maat L net te groot en maat M te klein... Iemand daar nog een oplossing voor? Ik zal ook eens naar de Styles kijken.
Wat ik fijn vind aan de Dalmars is dat ze mooi licht en luchtig zijn en toch voldoende stootbescherming geven. Kan alleen geen vergelijk maken met andere merken, want daar heb ik me nog niet in verdiept. :)