gaat opzich wel goed hoor!Antonius: Wat leuk! dan worden we concurrenten in Theux! Heb ook een 4jarige die ik daar wil starten! Hopelijk kan je met je merrie terug starten! Peesproblemen, ken er alles van helaas
Maximuss: Wat leuk!
Mijn wedstrijden die ik hoop mee te kunnen rijden
LRV Overpelt 29-30 maart
LRV Overpelt 6 April
Nationaal Vechmaal ( aanwezig, niet geselecteerd wegens 2 nieuwe paarden. Paard dat iemand anders rijdt normaal wel )
VLP Mont le soie 18 mei
VLP 25/26 juni Tongeren
VLP 13-14 Juli Diepenbeek
VLP 19-21 juli Genk
VLP 17-18 08 Brugge ( aanwezig -BK6jarige-, heel misschien starten als de hindernis waar ik ben overkop gevlogen niet meer in het parcours staat. Want daar durf ik niet meer overheen)
VLP 30-01 08 Beverlo
VLP 14 09 Theux (BK-4jarige)
kan je mij ook wel herinneren bij het zien van die foto. Kom je daar vaker? Of ben je niet uit de buurt? 
maar da's ook fijn als je altijd foutloos bent
Sofie: in mei bevallen, dan zit je er in juni terug op en kan je in juli terug op wedstrijd
enfin, zo ongeduldig was ik toch... Hier is de ambitie trouwens niet verminderd hoor, de tijd wel maar bon, met wat puzzelen lukt dat nog steeds!
echt zonde. Ik ben er nog wel geregeld op te vinden ze
Bovendien ben ik nu nergens lid, niet van de LRV noch van de VLP en ik denk dat ik me lid maak in het nieuwe LRV seizoen dat in oktober start. Tegen dan zijn de paarden ook weer wat deftig gewerkt, hoop ik