Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! 
tot volgend jaar Markelo!!
!
Bij 3 keek ze wel even dus moest er goed doordrukken! Bij 5ab echt goed opgelet want was bang dat ik te veel uit zou rijden voor b en dat ze er dan langs zou vliegen maar ook dit ging goed! Ik had fijn ritme en kon haar voor mijn gevoel mooi rijden
Echt super blij! 40 seconden buiten de tijd, maar das niet erg (ik rij met de cross nog niet op tijd) en aangezien Gorssel ruim buiten de tijd was bijna 2 minuten volgens mij
en Diepenheim uitgebeld op de sprong voor het water ben ik zoooo blij dat het nu zo fijn ging! Heerlijke afsluiter!!
Dat flits en direct boem vind ik maar niks
Gelukkig geen windhozen, zoals iets naar het westen 

Mijn fout denk ik, te veel cruisestand. Wel een stom balkje onderweg.
En hij vond de wegwijzerpaddestoel zo spannend dat ie me bijna om de eigen B hindersnis schoot, gelukkig zat er bossage
Ik kwam er alleen aan het eind vd cross achter dat ik niet helemaal goed zat, beetje remmend .. maarja, das een beetje aan de late kant. Maargoed, op stukken ging ie best goed voorwaarts en geen weigeringen onderweg. Wel vond ik dat ik mooie stijlpunten had, 6.7 en 7. En geloof iets van 30sec. buiten de tijd.
Voor 60 en na 56, kan die ook wel wat harder
Dressuur ging naar omstandigheden goed, bodem was verschrikkelijk en paard had bij elke bocht het idee dat ze ging uitglijden dus liep ontzettend op eieren. Jammer dat de jury er totaal geen rekening mee hield wat ons de laagste punten van dit seizoen opleverde. Een voorlopig 49e plek 
en we gingen ook als een speer, overal heerlijk kunnen rijden en elke sprong ging gewoon super. Echt HEERLIJK gereden.
ik kwam echt piepend van blijdschap over de finish, het was dan wel 1,5 min. ofzo buiten de tijd
maar superblij, hihi.
Was mijn 3e cross (Gorssel en Diepenheim) hiervoor en let dus echt nog niet op de tijd! Maar het ging zo fijn
Ik was bij hindernis 15 al aan het stuiteren
Toen hoorde ik mijn zus roepen je moet er nog wel eentje he
Maar was zo trots op d'r
margreet4 schreef:Casca dat klopt!!Was mijn 3e cross (Gorssel en Diepenheim) hiervoor en let dus echt nog niet op de tijd! Maar het ging zo fijn
![]()
Ik was bij hindernis 15 al aan het stuiteren
Toen hoorde ik mijn zus roepen je moet er nog wel eentje he
![]()
Maar was zo trots op d'r
![]()
![]()
Ik ben ook benieuwd welke fotograven er allemaal waren!!??