Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CalvinenGino schreef:Oh wat leuk voor Harald! Ik wist niet dat hij zo een fanatieker was in de eventing! Ook nog in het Z gaaf hoor!
Dank je wel Venga! Jij ook proficiat!
Geeft toch altijd n vervelend gevoel... Losspringen ging gelukkig lekker en in t springparcours pakte hij gelukkig ook echt super aan en waren we dan ook 0. Alleen op de laatste liep ie n beetje dicht maar daar bleef ie gelukkig toch ook af
Alles lekker gecontroleerd voorwaarts gereden, voelde echt goed
Op de bielzensprong moest ik Ungaro n beetje extra aanmoedigen waardoor ie te hard ging bij de haakse wending naar links daarna, waardoor we rechtdoor schoten en ik m moest omdraaien
Bij de kippenfarm keek ie ff bovenop en schoot ie me iets naar rechts waardoor hij daarna op de afsprong naar links trok en naar de boom die erachter stond aantrok
dus ff snelle correctie naar de goeie kant. Daarna draaide ik helaas weer t verkeerde paadje in bij t paadje naar de kippenfarm dus weer n keertwending moeten maken...
Op de waterinsprong keek hij ook nog iets, maar ging er wel vrij vloeiend in. Huisje en stijltje op de bultjes gingen ook lekker. Lekker door de finish. Zonde van die 2 keertwendingen, was nu 18 seconden buiten de tijd, maar ik moest wel vlak bij de optimale tijd zijn geweest zonder die 2 fouten want hij sprong op alle andere hindernissen echt lekker door. Heerlijk gereden, was echt tevreden
Mooie opsteker na alweer n rommelig seizoen...
al met al kostte dat wel wat tijd. Maar goed, niks te klagen want hij is weer 2 winstpunten rijker
.
ramaskri schreef:
marielle123 schreef:Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal.. Ik hoop ook dat mijn paard weer beter wordt. Al kost het veel geld en tijd maar dat hebben we er graag voor over.
marielle123 schreef:Ik heb de eerste officiële B cross gereden met mijn nieuwe paard.
Dressuur 191 punten, springen 1 langs loper verder foutloos, cross foutloos. Tot mijn paard zich verstapte ergens om en nabij de laatste cross hindernis.
ze sprong nog liep de finish over en stond op 3 benen. Wat een hel om te zien. Meteen een da er bij gehaald en naar de kliniek in Someren gegaan. Foto's gemaakt haar kootbeen is gebroken. Ze is zondag meteen geopereerd er zijn 3 pinnen in gezet. Arme paard staat nu met gips om haar been op de kliniek. Ze moet 2 weken blijven en dan mag het gips eraf om te kijken. Zo'n leuke dag geëindigd in een drama..
Ik hoop dat mijn kanjer ooit nog weer beter mag worden.
) xxPaige schreef:Jeetje Mariëlle wat een naar einde van je eerste officiële cross![]()
Ik heb op zaterdag en zondag ook gefotografeerd, dus bij mij kan je ook een poging wagen.
Graag wel het contactformulier invullen op mijn site, dat is voor mij makkelijker een volgorde te hanteren.
http://www.paige-photography.weebly.com
(Tijd ook om kaartjes te gaan laten maken, kreeg geregeld vragen of ik een site had. Uh ja 'PAIGE streepje' ja dat schrijf je P-A-I-G-E....)