Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het springparcours was verlegd dus dat was ook ok

Vond dat wel net zo fijn om te doen
Ik was nr 3.
! 2X voldoende voor stijl dus ook weer 2 winst.
. Springen 2 balken op 1 en 2. Ik liet hem iets teveel uitelkaar lopen, toen ik dat hersteld had verder foutloos.asbadedas schreef:Hulde Apple!
@jumerenik: 186 punten voor dressuur is toch niet 'zeer slecht'? Of rijd je normaliter altijd boven de 200?
Ik ga toch maar even de organisatie mailen of ik nog ergens mijn protocol kan opsnorren. Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel weigeringen ze bij het water hebben gerekend en wat mijn tijd was...

hoe vond jij dat de jury bij de dressuur had gejureerd? Ik hoorde dat ze in ring 2 erg streng waren geweest en ik vond mijn dressuurpunten ook nogal tegenvallen in vergelijking met hoe het aanvoelde
)
Dais was afgelopen week in de les behoorlijk obstinaat en nu liep ze eigenlijk heel lekker
Ik had wat 'probleempjes' in de hoek tussen K en A (waar je recht op het pad af reed en dus alle paarden zag die naar de opwarmring gingen), maar verder geen echte storingen. Punten pasten ook bij het gevoel
Ik geloof dat ik uiteindelijk 8e was na de dressuur.
. Dat zal heus niet alleen aan de jury hebben gelegen, ik heb bij die jury ooit nog eens mn eerste winstpunten in de B gereden met Daisy en dat was op een moment dat ze echt nog niet constant in de aanleuning was.
Echt balen! Het lijkt wel alsof ik op die momenten echt niet tot hem door kan dringen. Er lijkt ook geen verbetering in te zitten, ondanks trainingen en oefencrossen. Voorlopig genoeg tijd om na te denken, dit was het einde van het seizoen voor ons.
Maar ik mag niet klagen, dressuur liep heel fijn (en nog eerste van mijn ring dus), springen ging perfect en de eerste 13 hindernissen van de cross gingen probleemloos. Dus voor mijn crossdebuut is het heel goed vind ik.
). Voor de rest pakte ze super aan, overal de L route waar het kon ook genomen, het water zelf heel rustig gedaan om haar niet te overdonderen, en wel een stuk buiten de tijd, maar dat vind ik niet erg.
. Toen ik zei dat ik er klaar voor was kon de beste man helaas niet aftellen voordat we waren vertrokken... overal de snelste route genomen, ook over de punt en door de ring, wat ze super deed. Resultaat was foutloos en 9 seconden binnen de tijd. Hiermee zijn we eerste blijven staan en hebben we de L rubriek gewonnen
.
, samen met nog een paar anderen protest aangetekend, technisch afgevaardigde erbij gehaald en uiteindelijk toch gelijk gekregen... Verkeerde stijlpunten, tijdfouten voor binnen de tijd rijden (binnen de 20 seconden marge welteverstaan)?