Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kahawa schreef:Mijn paard had wel echt moeite met de bodem bij de dressuur.
Springen ging wel goed, helaas een balkje en tijdfouten, want ik reed nogal lange lijnen ivm de bodem.
Cross ging heel goed t/m hindernis 4 en toen we de bocht het zandpad bijna op waren gleed hij met 1 achterbeen nog uit en gingen we samen helemaal onderuit en viel ik eraf.
Gelukkig beiden niets aan over gehouden, maar wel erg jammer, want hij zat deze keer gelijk al lekker in het ritme.
Inge_Zorro schreef:Was jij degene waarvoor de cross heeft stilgelegen? Gelukkig maar dat het meeviel dan!
Heb de hele dag bij hindernis 15 gezeten, ging heel goed, hebben maar 1 keer een stop gehad. Volgens mij waren op hindernis 9 de meeste problemen, was ook raar aanrijden.
Fijn dat (de meeste van) jullie lekker hebben gecrossed! Gisteren heeft Herbert Jan Koopman sowieso foto's gemaakt en volgens mij was hij er vandaag weer! Zijn foto's staan binnenkort op http://www.herbertjan.nl

! Kun je me nog herinneren?
! Helemaal Happy! Nu wachten op de mooie foto's om de euforie compleet te maken
! tientjeh schreef:CaKa, jij was met dat donkere paard toch? Met een naam met de D?
Dat vond ik toch zo'n fijn dier! Je had hem heerlijk aan het lopen. Fijn om naar te kijken!
! Dank je wel voor je leuke commentaar! Ze is ook eigenlijk een dressuurpaard, maar kan ook goed springen en is een held. Het ideale cross-paard dus. Ze is nog jong en dit is het eerste jaar dat ik met haar cross.. En ze doet het echt super
!
MizzMontana schreef:Gefeliciteerd aan alle prijswinnaars en iedereen die lekker heeft gereden.
Joki wat fijn dat Sue je er door heen heeft gepraat en dat je lekker hebt kunnen rijden.
Zephyr ik denk dat ik naast jou heb gestaan met de trailer, jij was in het lichtblauw en wij hadden een hond mee die vriendjes werd met je vader.
MM fijn dat Geert ook goed heeft gereden vandaag.
Ik heb heerlijk gereden in de L op zaterdag. 199 punten in de dressuur, voorlopig vierde. Foutloos springparcours en cross, waarbij ik zelfs nog rustig aan moest doen op het pad naar huis om niet te vroeg binnen te zijn. Uiteindelijk tweede geworden in mijn ring met even veel strafpunten als de nummer 1 maar zij zat dichter bij de optimale tijd.
Het leuke is wel dat ik thuis een broertje van de winnaar heb staan.
tientjeh schreef:Yesorno, dan heb je bij mij in de ring gereden! Ik herken je paard. Leuk dier!
Sue, jou pasrd vind ik niet echt typisch te noemen. Hij heeft wel aardig wat actie in zn benen. Maar ik heb er heel zeker niets aan gezien!
Verder een hele wisselende ring gejureerd. Zo heb ik nog nooit een ring gehad. Heel bijzonder. Ook een paar superfijne paarden in de ring gehad!