Roxxiejj schreef:Ik doe dit jaar een keer niet mee, maar kom wel mijn wisselbokaal van vorig jaar terug brengen
wisselbokaal?? wanneer kun je die winnen dan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Roxxiejj schreef:Ja dat wil je wel weten he
Degene met de minste strafpunten overhoudt aan het einde. Dacht dat ik rond de 30 zat, en moest tot de allerlaatste ponyruiter wachten, maar die had uiteindelijk rond de 37
als de omstandigheden goed zijn ga ik daar natuurlijk voor strijden!
ik zal mijn naam op dat ding krijgen!
als het dit jaar niet lukt dan volgend jaar weer hahahahahah
dus dit jaar maar eens een rondje L proberen Horsemaniac schreef:_Daphne schreef:Ik heb me ook opgegeven voor Vasse in het L![]()
Eerder waren er inderdaad wisselende berichten, maar vorig jaar ben ik in het B gestart en toen vond ik het fijn te doendus dit jaar maar eens een rondje L proberen
dan komen we elkaar weer tegen!!!Neede en Vasse
Ben vorig jaar begonnen in Neede in de klasse B, dat ging best goed, alleen op het einde de vierde weigering maar ik was dik tevreden voor de eerste keer. Daarna SGW Snorrewind, daar had ik de vierde weigering op de waterbak. En mijn laatste SGW was Gorssel, ook daar moeten stoppen wegens de vierde weigering op hindernis 9. Afgelopen zondag heb ik met een vriendin de tripalon in Bussloo gereden (60 cm), daar heeft mijn pony zich ontzettend misdragen,voorop wilde hij niet springen en achteraan was de rem zoek en racete hij als een gek over de hindernisjes achter zijn voorganger aan
misschien was met zijn tweeen starten niet zo'n goed idee. Ik hoop dat we in Vasse de cross een keer uit kunnen rijden. 
MarrieLeen schreef:Leuk al die deelnemers weer in Vasse dit jaar!![]()
Mijn vriendin zit bij de vereniging, dus ik ben er dit jaar ook weer bij als vrijwilliger. 's Ochtends schrijven bij de dressuur,
daarna ga ik met mijn camera het terrein op en zal ik fotograferen! Dus als je je starttijden even doorgeeft/je startnummer, houd ik je in de gaten!![]()
Jolien, leuk dat je er weer bij bent dit jaar!

MarrieLeen schreef:Leuk al die deelnemers weer in Vasse dit jaar!![]()
Mijn vriendin zit bij de vereniging, dus ik ben er dit jaar ook weer bij als vrijwilliger. 's Ochtends schrijven bij de dressuur,
daarna ga ik met mijn camera het terrein op en zal ik fotograferen! Dus als je je starttijden even doorgeeft/je startnummer, houd ik je in de gaten!![]()
Jolien, leuk dat je er weer bij bent dit jaar!
Jij dus ook weer, leuk leuk