[SGW] SGW Doorn

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AnnetB

Re: SGW Doorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 10:10

Jeetje dan heb je idd een erg dure dag!!

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 10:33

30 euro? :wow: jeeetje... dat is wel erg duur?

ik heb net mijn set voor zondag compleet gemaakt met een QHP pad ik rijd zondag nu dus helemaal in het lime groen. :)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:11

oe leuk! vind lime groen echt mooi :D

Ik ben in t rood/zwart, en ik ben te herkennen aan mn bonte poownie en mn rode wedstrijdjasje:D

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:12

Hoelaat moeten jullie eigenlijk?

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 11:24

Tof! dan herken ik je waarschijnlijk wel! ik ben nummer 22 dressuur op zaterdag en cross op zondag om 13.06 ! heb een zwart paardje start in het lime groen dus en met kleurenteugels :j

AnnetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 22:03

:o moet dat in een setje?? Bij mij is het maar een bij elkaar geraapt spulletje hoor!!

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 18:22

Heb net de cross gelopen toen ik met de hond in het bos liep! erg mooie cross, wel lang. er zitten echt mooie sprongen bij maar ook technisch best lastige qua geen aanleuning op het open maisveld en wat smalletjes in het bos zelf! verder zag het er super uit :)!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 18:42

Is er voordat de cross begint eigenlijk het parcours lopen? Of zou ik anders zondag na de dressuur samen met iemand de cross kunnen lopen? :)

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 18:43

je kunt het parcour vanaf morgen ochtend de hele dag lopen! en zondag ook nog alleen moet je dan wel op de ruiters van de 90 cm letten

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 18:44

Oké :) morgen moet ik werken dus dat wordt t niet

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 22:35

En, hebben jullie er al zin in? :D iemand zin om morgen samen de cross te lopen? Tussen 12 en half 2 wordt er geen crOss gereden :) dus dan zou het kunnen

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 22:54

De cross staat online! Begin nu toch wel zenuwachtig te worden, zitten voor ons toch wel n aantal nieuwe dingen bij. Maar heb er ook wel zin in :D

AnnetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 05:45

Wauw wat een gave SGW gehad!! Heb echt genoten! Net als de pony :D

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 07:44

wauw ik ook he! geweldig :D jij was trouwens toch met die pony die niet stil kon staan? haha leuke pony heb je! en gefeliciteerd met je prijzen *\o/*

heeft er trouwens iemand toevallig nog wat foto's gemaakt?

AnnetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:14

Haha dat waren wij ja! Dank je wel!!
M'n kleine gekkie!!

IngeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:15

Jullie hebben fantastisch weer gehad zeg!

Ik was zondag even kijken. Stond vooral bij de keuzesprong waar bijna elke combinatie wel op weigerde toen ik er stond. Maar ik vond jullie allemaal stoer zeg! Wat konden sommigen racen tussen die hindernissen, genieten om naar te kijken.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 23:40

Ik heb echt ontzettend genoten met mn knappe tinker <3

Geen winst, maar dat was te verwachten tussen alle wedstrijdpaarden :P vond het wel leuk trouwens dat ik zoveel leuke reacties op Bart kreeg :D hij viel natuurlijk wel lekker op zo tussen alle andere paarden :')

Vond vooral de cross echt onwijs leuk! Was voor mij de eerste x dat ik een cross reed op deze manier (wel bij Leusden wezen crossen, maar dat is op een zandterrein en niet door t bos). Bart genoot er zo duidelijk van en deed zo super zn best :D wel 2 foutjes maar dat waren mijn fouten :P was vooral heel trots dat hij alle hindernissen verder in 1 x nam :D zaten grotendeels nieuwe bij en die hooiruif en de brede triple vond ik toch wat spannend, maar hij deed t toch maar gewoon :D

En later met het springen ook weer foutloos :D zo trots! Hij was daarvoor namelijk een beetje in slaap aan t vallen, wilde niet echt wakker worden dus ik dacht nog dat worden wat balken (de oxers stonden ook wat breder dan ik gewend was). Maar zodra we de bak in kwamen werd hij wakker en deed hij t super :D

Uiteindelijk nog overall 16e geworden zag ik van de 39 deelnemers :D

Wat ben ik toch trots op mn mannetje <3

Enige is alleen wel dat ik hier echt puur voor mn lol aan mee moet doen. Bij de 70 cm deden er flinke paarden mee en vooral wedstrijdpaarden. Hoorden nog iemand zeggen die ook met de 70 cm mee reed dat die normaal gesproken 1.35m sprong op wedstrijden... met de cross is het voor mij ook onmogelijk om de ideale tijd te halen, Bart liep flink door (en wil m ook niet het hele parcours in rengalop laten lopen) en zelfs als alles foutloos zou zijn gegaan hadden we nooit die ideale tijd gehaald, is natuurlijk ook de tijd van een paard en niet een pony. Twee galopsprongen van Bart is 1 galopsprong van n paard :')

Maarja, ik was iig ontzettend tevreden en heb heel erg genoten :D daar ging het mij om :D

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 06:00

ik ben ook zo onwijs trots op mijn pony! wat heb ik een heerlijke wedstrijd gereden alle 3 de onderdelen gingen zo fijn! dressuur waren we 5e met 196, cross ging echt super zo fijn heb ik nog nooit een cross gereden! 5e werden we daar ! :D springen hebben we erg op safe gereden want als ik foutloos was werdd ik 2e overall en dat is gelukt!!

wauw wat ben in trots op mn knappe manege pony <3

hedwig1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 09:44

Calanddra schreef:
Ik heb echt ontzettend genoten met mn knappe tinker <3

Geen winst, maar dat was te verwachten tussen alle wedstrijdpaarden :P vond het wel leuk trouwens dat ik zoveel leuke reacties op Bart kreeg :D hij viel natuurlijk wel lekker op zo tussen alle andere paarden :')

Vond vooral de cross echt onwijs leuk! Was voor mij de eerste x dat ik een cross reed op deze manier (wel bij Leusden wezen crossen, maar dat is op een zandterrein en niet door t bos). Bart genoot er zo duidelijk van en deed zo super zn best :D wel 2 foutjes maar dat waren mijn fouten :P was vooral heel trots dat hij alle hindernissen verder in 1 x nam :D zaten grotendeels nieuwe bij en die hooiruif en de brede triple vond ik toch wat spannend, maar hij deed t toch maar gewoon :D

En later met het springen ook weer foutloos :D zo trots! Hij was daarvoor namelijk een beetje in slaap aan t vallen, wilde niet echt wakker worden dus ik dacht nog dat worden wat balken (de oxers stonden ook wat breder dan ik gewend was). Maar zodra we de bak in kwamen werd hij wakker en deed hij t super :D

Uiteindelijk nog overall 16e geworden zag ik van de 39 deelnemers :D

Wat ben ik toch trots op mn mannetje <3

Enige is alleen wel dat ik hier echt puur voor mn lol aan mee moet doen. Bij de 70 cm deden er flinke paarden mee en vooral wedstrijdpaarden. Hoorden nog iemand zeggen die ook met de 70 cm mee reed dat die normaal gesproken 1.35m sprong op wedstrijden... met de cross is het voor mij ook onmogelijk om de ideale tijd te halen, Bart liep flink door (en wil m ook niet het hele parcours in rengalop laten lopen) en zelfs als alles foutloos zou zijn gegaan hadden we nooit die ideale tijd gehaald, is natuurlijk ook de tijd van een paard en niet een pony. Twee galopsprongen van Bart is 1 galopsprong van n paard :')

Maarja, ik was iig ontzettend tevreden en heb heel erg genoten :D daar ging het mij om :D

Nou er was een pony bij die op twee paarden na alle anderen achter zich liet in de cross.

Maar je hebt gelijk, het is rijp en groen door elkaar, maar het was gewoon leuk om mee te doen, was een prachtige cross.

AnnetB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:14

hedwig1 schreef:
Nou er was een pony bij die op twee paarden na alle anderen achter zich liet in de cross.

Dat waren wij!! :D :o

(sorry hoor maar ben zo trots op mn kleine racemonster)

hedwig1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:36

ha ha, ik heb jouw cross niet gezien, maar zag je wel springen: leuke pony en lekker snel.
maar die andere pony ging in de cross nog sneller....

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 12:48

De cross was idd echt geweldig om te doen <3

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 13:29

Hee wat leuk! Ik zie het topic nu pas!
Ik heb ook mee gereden ik was nummer 48

jaap_2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 08:23

Hier nog een deelneemster. Ik zag dat er al een aantal foto's op de website stonden, maar kan me haast niet voorstellen dat dit alles is toch? Ik sta er helaas niet op, zijn steeds vlak voor mij gestopt met foto's maken. Ik heb in de hele cross fotografen zien staan, iemand enig idee of daar nog foto's van komen?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:34

ik sta ook maar op 1 foto, terwijl ik de hele dag door en vooral bij de cross fotografen heb zien staan. Mag toch hopen dat er nog meer foto's komen -O-