SusanH schreef:Ok, dan ga ik daar binnenkort eens kijken of mijn mannetje er ook tussen staat
Ik heb ze even opgezocht en de foto's van haar staan er al op!:)
Hele leuke momenten:)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik had een vierjarige en vijfjarige die voor het eerst mee waren.
Senja_x schreef:Hier een zeer tevreden eigenaar. Echt een top dag gehad, Dakar en Wena beginnen een echt goede combi te vormen en met een vierde plaats mag je toch super blij zijn.
Senja_x schreef:Hier een zeer tevreden eigenaar. Echt een top dag gehad, Dakar en Wena beginnen een echt goede combi te vormen en met een vierde plaats mag je toch super blij zijn.
dat is inderdaad wel heel zuur! Hopelijk gaat het bij jou ook weer lekker donderdag en zondag 
hihi, goed voor de portomonnee

gelukkig bij de tweede poging wel er over.MizzMontana schreef:MM, Mijn foto's zijn deze keer ook niet mooi genoeg om te bestellen. Maar tot nu toe eigenlijk altijd mooie foto's gehad.
Zijn er nog meer fotografen geweest bij de tweede groep voor zover iemand weet?
M_Vainqeur, ik had bij jou op facebook gekeken voor de foto's van de cross en wij hebben samen nog in die training gezeten voor conditiemeting van ruiter en paard! Helaas kreeg mijn eigen paard toen een blessure... Heb jij nog tot het eind mee gedaan?
Heb er ook veel gezien die op H1 eerst een stop kregen, dus ik was al blij dat de vierjarige er in 1 keer over heen ging, kom ik daarna toch niet bij H2 in de buurtgelukkig bij de tweede poging wel er over.
Weet iemand ook waar de eerste stijljury zat? Tweede zat geloof ik op de bult bij H9/10/11