Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jammer van alle negatieve gevoelens en verslagen, maar volgende keer beter toch?
Bij het puntje wel het alternatief genomen, want die vond ik niet helemaal eerlijk nog voor haar. Uiteindelijk een halve minuut buiten de tijd maar wel een top gevoel.
Met losrijden nog even flink gescholden op iemand die me voor de 3e keer ondersteboven reed, is niet echt wat met een jong ding dat nogal bang is voor andere paarden. Toen het springparcours, eerste hindernis een weigering, maar gelukkig daarna eroverheen. Nog een weigering op het auto Beelen bord, maar dat mag voor zo'n jong ding. En toen mochten we crossen, had vanochtend nog even mn twijfels of we uberhaupt het springparcours wel doorkwamen, maar we mochten gewoon de cross in
Cross deed hij super, hier en daar wel wat weigeringen, maar voor de eerste keer ben ik echt supertrots op hem! Ook hij gaat een mooie carriere tegemoet 
het crossen gaat steeds beter en ik rij steeds sneller, dit keer maar 16 sec te laat (1ste wedstrijd 1min 10sec telaat 2de wedstrijd 35sec telaat)

Vrijdag einde van de middag al samen fijn parcours gelopen. 
Op hindernis 8, dat smalletje na de afsprong een langsloper. Smalletjes hebben ze wel geoefend maar nog niet in combinatie. En op hindernis 25, hebben ze het alternatief gereden. Om het fijne gevoel vast te houden en tevreden naar huis terug te gaan. Bleek Joyce later nog 4de te zijn geworden met Enrique op z'n debuut.
Dat terwijl ik voor mijn gevoel echt rustig reed en nog 2 bochten in draf genomen heb…. Daarbij komt ook nog eens dat ik wel 30- 40 seconden te laat de cross in ging omdat hij het starthok weer eens niet in wou.

Weet iemand hoe het nou precies zit met die stijlpunten? Ik heb 49,5 gehaald is dat goed of slecht? hetismij schreef:De uitslagen staan er al opWeet iemand hoe het nou precies zit met die stijlpunten? Ik heb 49,5 gehaald is dat goed of slecht?