Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Loetie84 schreef:Ik kom hoogstwaarschijnlijk toch zonder paard naar Hardenberg. Fikse hoefzweer gister... Geloof nooit dat ze voor zondag weer fit is om te lopen, ook al hoeft ze 'alleen' maar rond te komen en kan alles op het gemakkie... Voelde vrijdag al iets met de springles, maar niemand zag wat en verder een super fijne les gereden. Gister wilde ze er echt niet meer op staan. Ze was echt zooooo zielig.
P01 schreef:Loetie84 schreef:Ik kom hoogstwaarschijnlijk toch zonder paard naar Hardenberg. Fikse hoefzweer gister... Geloof nooit dat ze voor zondag weer fit is om te lopen, ook al hoeft ze 'alleen' maar rond te komen en kan alles op het gemakkie... Voelde vrijdag al iets met de springles, maar niemand zag wat en verder een super fijne les gereden. Gister wilde ze er echt niet meer op staan. Ze was echt zooooo zielig.
Even open laten snijden door de DA of de hoefsmid dan is de druk eraf en de pijn weg, daarna is het zo weer goed.
Maar ik ga er voor 99% van uit dat ze gewoon lekker op dr eigen stalletje staat volgend weekend, helaas... P01 schreef:De voorlopige startlijst voor de Eventing Hoogenweg wordt vanavond gepubliceerd op http://www.startlijsten.nl
P01 schreef:Regelmatig even met de hoef in een emmer met soda opgelost in water zetten dat zuivert en versneld de genezing. Ongeveer 10 tot 15 minuten.
Loetie84 schreef:P01 schreef:Regelmatig even met de hoef in een emmer met soda opgelost in water zetten dat zuivert en versneld de genezing. Ongeveer 10 tot 15 minuten.
De DA was al geweest, ze staat al 2 keer per dag in de soda... Meer kan ik niet doen. Als ze goed is, kan ze zondag lopen. Maar zoals ik al zei: ik ga echt geen risico lopen met haar. Ze moet nog iets langer mee dan alleen de komende SGW.
muts_marijke schreef:ik ben ook verbaasd, wat ontzettend jammer voor jullie, organisatie dat er niet niet meer opgave is.
Maar ik ben super blij met mijn mooie starttijden! TOP! Ik kan rustig tussen de dressuur en het springen verkennen met Geert (hij wandeld nog niet zo snel|) en daar is alle tijd voor, EN op tijd klaar! TOP TOP TOP!

AnkeVivaldi schreef:Inderdaad balen van zo weinig starts. Misschien worden het er 40, hak eind deze week de knoop door. Paard werkt helemaal niet meer mee namelikk..