Rosa ik vind je vos echt heel stoer! knap gereden! Gefeliciteerd!
Jammer Monika.
De eerste foto's staan al op draversfoto.nl
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik had ze immers al vaker gesprongen... maar op vreemd terrein voelt het altijd weer anders... gek he 
helaas hadden een aantal hem gemist en waren daarom uitgesloten....jammer zeg!!! mijn eerste 2 WP zijn een feit en ik had ook nog een 4de prijs!!!!!!!!!!! MEGA TROTS OP BREEZE!!
!! zo ff je L debuut in de prijzen rijden! TOP!
Breeze kijkt altijd zo goed mee.. die komt heel goed terug op dubbels en dan is mijn galop een stuk korter en maakt ze hem gewoon passend... als ik hem passend wilde hebben op 2 galop sprongen had ik er in volle galop in gemoeten en dat vind ik te gevaarlijk... dan rijd ik met onze onervarenheid liever nu nog goed terug wetende dat 3 galopsprongen zeker ook past
alleen bij de op en af sprongen 12abc had ik bovenop wel de perfecte afstand. daar had ik een krabbel verwacht maar ze kwam groot van die opsprongen af daardoor die afsprong boven op 2 mooie galop sprongen! lekker he!!!..
bvw schreef:Nee de voorspelling was vier, ik zei drie
ben ik al helemaal vergeten!!
! dat wel klopt ja, want jij had 12 of 13 meter en ik rekende 13-14 meter... voor mijn gevoel kwam die helemaal niet ruim uit
kun je nagaan... had ik me toch ff verrekent
ik zal de volgende keer beter naar je luisteren BVW!!
ik ben wel wat eigenwijs dus wijs me nog even op dit dubbeltje als het weer voor valt
!! nou alles kan hoor SUE! zag een aantal behoorlijk hard erdoor knallen
Rosalie123 schreef:Daphne, Marissa, Rosa, Horsemaniac: super gereden allemaal en gefeliciteerd met jullie prijzen!
Bonny, Bianca, gelukkig zijn jullie ook mooi rondgekomen.
Mirthe en Monika, jammer dat jullie ook de cross niet hebben kunnen uitrijden. Volgende keer beter!
Pff.. ik ben toch wel een beetje stijf van mijn val gisteren. Nouja het trekt wel weer bij
Oenkerk weer??
bij het inrijden van het springen was ze niet te houden en liep bij de stijl een aantal keer door de bovenste balk dus kreeg er een hard hoofd in
MAAR ze was SUPER in het parcours (wat idd op struikel hoogte stond haha) en ze sprong foutloos
zelfs de L hindernissen! Ben zo trots op m'n dressuurmerrie!
2 balken. Cross had hij ook erg zin in, voor mijn gevoel ging hij ontzettend hard dus ik was vooral bezig met terugrijden. Foutloos maar toch ruim een halve minuut buiten de tijd dus de volgende keer het gas iets meer openhouden (en het horloge wel aanzetten haha)

maar hij denkt idd goed mee, als hij een hindernis in het vizier heeft dan gaat ie wel