Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Franciska15 schreef:Ik heb lekker gereden vandaag, dressuur allemaal braafjes en niet geweldig. Wel een suer leuke jury, die onder elk protocol opbouwend commentaar zette. Resultaat: 182 en volgens jury een fijn gereden proef. Springen foutloos, was een makkie voor hem en cross foutloos met 0.8 tijdfouten.. iets te snel binnen. Ik heb zelf helemaal nirt het idee dat we zo snel gaan, hij loopt namelijk niet onder me vandaan.. maargoed. Moest wel lachen om mn stijlbeoordeling bij het water. Een 4, doordat mijn aanrijtempo vee te hoog lag. Was wel een bewuste keuze, in verband met de waterbak haha.. een vierde prijs mee naar huis mogen nemen!
bianca1980 schreef:Loetie84 schreef:Niet persoonlijk bedoeld, maar ik vind het nog steeds erg raar dat je met n onvoldoende gewoon in de prijzen kan vallen... wat heeft die stijlbeoordeling dan voor nut?
als het 1 cijfer 4 is dan is het gemiddelde misschien wel weer goed ??
Loetie84 schreef:Niet persoonlijk bedoeld, maar ik vind het nog steeds erg raar dat je met n onvoldoende gewoon in de prijzen kan vallen... wat heeft die stijlbeoordeling dan voor nut?

Mensen die fijn hebben gereden super! Voor de andere hopelijk de volgende keer beter. Heb er ook al best veel gesproken 

Uiteindelijk wel fijn uitgereden en een 7 en 7,3 voor stijl 
Franciska15 schreef:Loetie84 schreef:Niet persoonlijk bedoeld, maar ik vind het nog steeds erg raar dat je met n onvoldoende gewoon in de prijzen kan vallen... wat heeft die stijlbeoordeling dan voor nut?
Omdat mijn eindtotaal wel voldoende was en mijn tweede stijlbeoordeling gemiddeld 7.3. Bovendien met een vijf in je dressuurproef mag je toch ook starten
reden er dus veel op safe !
Sue_ schreef:Je ziet overigens niet heel vaak een stijljury bij de waterbak. Vind dat persoonlijk nu niet de meest eerlijke plek.
Heb even bij de waterbak gekeken vandaag, maar de glimmende boom en de schittering in het water zorgde wel voor veel moeilijkheden. Jammer.