Noor, ik heb er ook even over gedaan voor ik eraan begon
en achteraf was ik met een klein half uurtje al klaar! Stonden alle foto´s e.d. er ook al op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en achteraf was ik met een klein half uurtje al klaar! Stonden alle foto´s e.d. er ook al op

texelse schreef:@Marije: leuk dat jullie er een uitje van maken! En natuurlijk zit er wel verschil tussen de B en de L. En als je onzeker bent over het L starten, zou ik kiezen voor een rondje B, lekker relaxed genieten van je uitje, ipv spanning omdat je L "moet".
Ben de laatste tijd vooral aan het dressuur rijden met haar, dus dit is dan wel zo eerlijk.
Sannnn schreef:texelse schreef:Maar weer een gelukje dat je de helft terug krijgt.
Is dat ook zo met een vrachtwagen? Of alleen met de trailer?![]()
Nu Genk niet doorgaat zit ik er aan te denken om naar Texel of naar Nokere te gaan. Vind een 'weekendje' weg met de paarden zo leuk.
en je kan vooraf al berekenen wat het kost. Op je kentekenbewijs staat de lengte, naar boven afronden en dan kan je het makkelijk uitrekenen.

. Het is gewoon op en af rijden bij de boot. Niets moeilijks, en vanaf de boot is het ± 5 min. tot het terrein.