[SGW] Verslagen sgw Markelo Snorrewind

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 16:21

Echt heel goed gedaan Joki!! Geeft vertrouwen voor de rest van het seizoen! 
Heel erg jammer MB.
Leuk dat je zusje hem weer gestart heeft Tientjeh met zulk resultaat!
Met het zeepaard en de ruiter gaat het goed gelukkig!! :)
Die grote schimmel heb ik inderdaad ook gezien Anne… Ik dacht echt krijg nou wat… :oo Wat gebeurd er nu??
Super gedaan Marijke!! Geeft weer goed vertrouwen!! :D

Vandaag voor het eerst weer met mijn zwarte monster gestart na zijn blessure. Zou eigenlijk met mijn jonkie starten vandaag, maar daar kreeg ik vrijdag rood licht bij door de da. Toen overlegd en besloten om What mee te nemen. Bij hindernis 14 (die strobalen met dakje) zag ik degene die na mij startte richting de coffin rijden.. Dacht toen hmm, moet ik toch ff wat meer doorrijden haha. Had nog wel een 7 gemiddeld voor stijl met als tip meer galopperen. :j Zal ik straks ook weer gaan doen, maar vandaag was het echt een rondje rustig aan rond komen en elk moment controle hebben. Dat was ook wel te zien aan de tijd. ;) Finishte in 6 minuut 6 volgens mij… :D
What gaf me wel een super fit gevoel en ik heb echt genoten om eindelijk weer een cross te kunnen rijden met hem. <3
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 12-05-13 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Re: Verslagen sgw Markelo Snorrewind

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 16:22

hahahaha die grote schimmel was dat nr 11??? :D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 16:31

Dat is vast dezelfde! Die van H kl. W

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 16:33

ja hahahaha geweldig dier! Is een jachtpaard :)

Finlandia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 16:36

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 16:38

YentlKG schreef:
Dat klinkt goed Joki!! Fijn dat het knoppie om ging en je lekker hebt kunnen rijden. Dan maakt het ook niet uit wat voor tijd je rijdt!!

Voor ons was het onze 3e cross, 1e dit jaar. De dressuur ging redelijk, niet zoals we het kunnen, ze gleed her en der wat weg en volgensmij was ze met haar gedachte ergens anders (en ikke misschien ook ;)). Wel 194 pt. Tijdens het losspringen wist ze al precies wat er ging gebeuren, dus vooral veel aan tempocontrole gewerkt en soms wat hindernisjes meegepakt. Springen zelf ging fijn maar weer wat glibberen soms. Ik kwam ook moeilijk uit op de dubbel. Wel foutloos gelukkig.
Toen de cross in, hindernissen 1 en 2 waren nog de gebruikelijke hertensprongen maar ook bij Layla ging het knopje om. Heb heerlijk gereden en overal rechtuit gegaan. Toch wel een kicken gevoel.
Alleen stom foutje na de waterbak, ging 1 tever rechtdoor. Gelukkig stond er iemand aan de kant die schreeuwde ''Omkeren, let op je tijd!!'' en nog wat ander gejuich. Vond ik toch wel heel erg fijn, vooral als je op dat moment even de weg kwijt bent. Toevallig een bokker?????
10 sec buiten de ideale tijd binnen gekomen en foutloos. Enorm trots op puppiepaard. De eigenaresse is zo lief om terug te rijden voor de uitslag dus ik ben erg benieuwd!

Ik startte btw met een schimmel, startnr 61, roze/blauw en een knalroze capcover.

*\o/* *\o/* 4e prijs ring 1 *\o/* *\o/*

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 16:40

wow ... wist niet dat het paard ook was gevallen, jemig...

@ Finlandia heb je de hele dag bij het water gestaan :D ???

Finlandia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 16:46

hehe, nee heb de cross paar keer gelopen en bij hindernissen foto's genomen.
Foto van jou via een uber ultra lage shot (inclusief 100 wazige grassprietjes) bij hindernis 2 :)
Afbeelding

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 16:56

GAAAF!!!! Dank je! Wat een leuk idee om hem zo laag te nemen!

xsannlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 16:58

@finlandia heb je misschien nummer 109 ookop de foto?

Ik ben eigenlijk heel blij met mijn paardje! Was onze eerste echte cross
Dressuur ging bagger maar 5 min mogen inrijden door inloop... Wel een beetje jammer. Resulteerde in 179 springen ging fijn helaas 1 balkje en met deze 'huppeltjes' is ze eigenlijk niet vooruit te branden, ze vind het denk ik echt niet leuk. Als ik op wedstrijd ga en ik start bb en b gaat het b parcours vaak stukke beter dan is ze wakker en tilt ze haar voeten op haha
En dan de cross, ik zag er best tegenop het was onze eerste en dan ook nog zo pittig! Paardje was super onzeker maar het toch totop het water gered dus ik was wel tevreden :D
Vond het trouwens erg aardig dat ik het water gewoon nog even door mocht ondanks dat ik uitgebeld was natuurlijk! Dat zie je lang niet overal echt complimenten aan de organisatie, stond een super mooi (lastige) cross en alles liep gewoon fijn!

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:00

Pffff wat een duikeling in het water en zo te zien ook behoorlijk vies water.
@ sannn wat gaaf dat je What heb meegenomen. Lekker trainingsrondje voor de fun.

Lees een boel fijne verslagen. Gefeliciteerd!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:04

@ Sannlove... was jij nr 109????

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:07

xsannlove schreef:
@yesorno oha dan heb ik met jou een gedeelte cross gelopen! Haha grappig dat je dat dan nu via bokt terug leest :D

Haha ja! Zie het nu pas!!

@Finlandia: En heel toevallig een foto van nr 121? *D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:07

Jaa, dat water stonk ook echt behoorlijk. Maar gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met ze. Denk dat ze zelf wel d'r verhaal komt doen. :)

xsannlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:10

@muts_marijke ja dat was ik! Haha was nog niet erg goed en zat nog veels te veel op me kont maar voor de eerste x ben ik tevreden en pff die waterbak! Snapte er niks van ze gaat altijd zo het water in overal. Kwam Miss omdat het wat zwartig water was wat erg weerspiegelde haha

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:15

Rijd jij altijd alleen in de bak? Jeutje.. ik weet nu wel precies wie je bent :+ heb je een aantal keer van dichtbij gezien :x

Finlandia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:16

Linkje (zie fotografentopic) naar de gallery waarop alle foto staan: SGW Markelo Snorrewind 2013
Mocht je hier niet bij zitten, zullen er vast wel andere fotografen je op de foto hebben gezet.

xsannlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:20

@mutsmatijke stond jij toevallig in de bak naast de hindernissen? Hahahaha paard was met inrijden niet echt aan het luisteren.....

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:26

Heeft iemand enig idee hoe het is afgelopen met het meisje dan vaan haar pony viel in het springparcours? Was naar om te zien. Volgens mij is ze met de ambulance opgehaald.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:29

Shirley: Dat is onze pony, meisje ligt nu in het ziekenhuis, moet een nachtje blijven, maar het lijkt mee te vallen gelukkig. Pony raakte haar met opstaan in het gezicht.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:34

Nee, dat was waarschijnlijk mijn vriend, die is ook zo goed als van de sokken gereden. (maar hij weet niet meer door wie, wil niet zeggen dat jij dat was) Ik heb jou een aantal keer ''ontmoet'' toen ik richting een sprong reed en jij er een aantal keer voorlangs ging. :+

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 17:34

Finlandia leuke serie heb je van mij op de coffin gemaakt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:35

Finlandia wat heb je mooie foto's gemaakt! WAUW!

xsannlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:41

@muts_marijke sorry! de controle was een beetje (heel erg) kwijt met inrijden :+ fijne eerste ontmoeting dan.....

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:45

Fijn dat jullie zo fijn hebben gereden.

Die van mij sprong het parcours super fijn maar de cross.. Wat een watje is het toch. Hij durfde het bos niet in na hinderis 2 . Toen iemand me daar in geholpen had ging het best wel goed. Voor het eerst een afsprong gedaan *\o/* . Daarna helaas weer een weigering. Daarna werd ik ingehaald waardoor ik mooi mee kon liften. Ging goed totaan de waterbak. Pony houd blijkbaar niet van natte voetjes. Lag dr bijna af. Toen was ik uitgebeld |(

Maarja, pony moet het allemaal nog leren dus was al heeel tevreden.
Eindelijk over mijn angst voor afsprongen heen *\%/*

Ik was trouwens nummer 139 ( hoop dat er foto's zijn!)
Laatst bijgewerkt door DewiFoto op 12-05-13 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt