[SGW] Verslagen SGW Renswoude 27 april

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Re: Verslagen SGW Renswoude 27 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 21:20

ooow ja, dom.. sorry Max! :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 22:30

152 was ik idd. Ukkie vloog weg op de koeientank, over de draad daar, ik eraf en zij vervolgens kopje onder in de grote zwemvijver. Ik had iig niets, Ukkie ook niet tot op heden (en ik verwacht dat dat zo blijft), en we gaan van de week eens kijken hoe het met de waterangst staat. Ik verwacht eigenlijk dat dat meevalt.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 22:50

och Lielle wat sneu! Ff goed in de gaten houden met het water in zn oren. Kunnen ze heel naar van worden. (maar waarschijnlijk weet je dat zelf ook) :)

Franciska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 22:52

Allebei al wel een beetje van de schrik bekomen dan? Bij de dierenarts zag ik inderdaad dat hij wel goed liep(voor zover ik er verstand van heb). Mijn vriend heeft het verhaal wel 10x verteld! Die was onder de indruk.

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 22:52

ow wat een enorme domper Lielle :( Dat geeft geen goed gevoel! Hopelijk gaat ze wel weer het water in volgende week! Fijn dat jij ook niets hebt...belangrijkste is altijd maar dat je er samen niets aan over houdt!
Hopelijk volgende week wel gewoon een lekkere training!!!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:02

mm, heb het met de DA overlegd. We konden er niets aan doen, morgen even temperaturen. Stalbaas heeft vanavond nog een paar keer gekeken.
Franciska, ze was helemaal rad, dat had ik ook niet anders verwacht. Het was ook best heftig, ik schrok zelf ook maar zag meteen dat ze begon te zwemmen en gelukkig de goede kant op.
@zeph, het was idd knap balen, maar ik heb eigenlijk vertrouwen dat het allemaal gaat meevallen. Het blijft een raar paard ;-)

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:06

wat een verhaal Lielle! zal best even schrikken zijn geweest, ook al zat je er niet meer op...

verwdrgr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 06:37

Ukkie was inderdaad erg verbaasd na zijn zwemervaring. Stond ie daar helemaal nat met oortjes naar achteren...... :brr: Ik denk dat het wel mee zal vallen. Veel succes volgende keer.

Wij hebben genoten in Renswoude paardje was erg braaf en je kon de hele cross filmen. +:)+

http://www.youtube.com/edit?video_id=tixWiyyKp-U&ns=1

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 09:11

Lielle, je schimmel maakte de blits daar. Hoorde best wat mensen erover praten maar wat een verhaal joh. hopelijk niks aan over gehouden en gaat ze gewoon weer het water in.

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 12:45

Jeetje wat een verhaal Lielle :oo ! Hopelijk verder geen blessures aan overgehouden. De koeientank was een lastige hindernis, en dan met de waterbak ernaast, mn paard was alleen maar aan het kijken naar de waterbak i.p.v. de tank en toen ging het bij mij ook fout :Y) ..

Er stonden nog een aantal fotografen, weet iemand wie dat waren?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 13:31

Ook ik heb gisteren in Renswoude gereden met 'mijn' project :)

Springen vindt ze nog extreem spannend wat resulteerde in 3 balken, maar gelukkig mochten we daarmee wel de cross in om eens te gaan kijken wat madame daarvan zou vinden :D In het starthok stond ze nietsvermoedend te wachten en de starter vond het wel grappig dat ze zo rustig was, maar ja, ze kent het spelletje natuurlijk nog niet dus dan is het wat gemakkelijker allemaal :o Het was af en toe flink wat stuurwerk onderweg, maar ze pakte toch wel heel fijn aan. Alleen de spoorweg dubbel was toch wel wat teveel van het goede, daardoor 2 keer langs B geschoten en toen er netjes overheen. Ik ben echt wel trots op haar, want na een carrière als mama is ze nu 8 weken bij mij en doet ze het toch allemaal maar heel braaf :)

Ik weet dat www.eventingphoto.com er was en ik heb er verder nog heel veel gezien met een camera, maar dat waren geen bekende gezichten voor mij :o

Lielle, dat is flink schrikken geweest :(:) Hopelijk hebben jullie er beiden niks aan over gehouden!
Verder gelukkig nog meer mensen die fijn gereden hebben en een paar die een wat mindere dag hadden, kop op! Volgende keer weer beter!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 13:42

ereprijs was er ook, rest weet ik niet.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 13:45

Leuke verslagen allemaal, maar allemachtig Lielle, de grote vijver..??? dat moet idd echt schrikken zijn geweest.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 13:58

Leuk om die verslagen te lezen, heb in de middag de meesten wel voorbij zien komen, eerst op de grote heuvel bij de waterbak gestaan totdat mijn dochtertje het niet meer leuk vond en alles wel had gezien. Nog een tijdje bij de springring gezeten en toen werd er gevraagd of ik mest wilde scheppen in de losrijbaan. Maar ook van daaruit was eea nog goed te volgen.

Had idd wel mee gekregen dat er een paard de zwemvijver was in gedoken := lijkt me idd behoorlijk schrikken!

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 19:40

Jipje_Niekje, ik kwam jou nog tegen op de A50, ik op de terugweg en jij op de heenweg. :D

suikermeisje schreef:
ereprijs was er ook
Wat is daar de website van? Ik heb het met .nl en .com geprobeerd maar dat is 'm niet.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 19:43

even googlen op ereprijs foto's. Iets met weebly

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 19:51

Zephyr, gefeliciteerd met het mooie resultaat +:)+

Claire, die Merel van jou doet het ook nog steeds :D

Lielle :oo Jeutje :oo Zelf geen pijn gedaan? (kon je gelijk weer terug naar de Eventingshop voor een nieuwe gascilinder :+ )

MissB, alle zorgen vantevoren over de waterbak dus voor niets :D . Fijne rit gehad dus :-)

Nu ons verslagje :-) Dit was ons B-debuut, zo te lezen zijn we ietsje verder gekomen dan anderen in dit verslagentopic :+

Om te beginnen hadden we de trailer geparkeerd, keken eens naar het springparcours en zeiden zo tegen elkaar 'dat staat flink aan de maat' :oo . Naar toe gelopen en jawel, de springring lag gewoon 50 cm hoger dan de weide waar de trailers stonden :+ . Prima te doen dus.

Bij de DA nog even een nieuw record gevestigd, laagste hartslag 32 :+ . Losspringen ging goed, in de springring een stop op 4. Gewoon door knullig aanrijden. Daarna wel goed en de rest foutloos. De cross ging prima, tot de spoorwegovergang. Daar had ik zelf wat meer moeten rijden en haar wat meer opgesloten moeten houden, maar goed dat is achteraf. Uiteindelijk 2 stops en toen erover. Hindernis 6 ging goed. Bij de koeientank hetzelfde verhaal, ik zat in een mooi ritme, dacht iets in de trant van 'geen probleem, die hebben we al eerder gesprongen in de training' met als resultaat weer een langsloper. 2e poging wel gesprongen. Daarna de trakhener: dat werd ons Waterloo. Met de training een aantal weken terug hadden we daar wat problemen gehad dus nu had Dais zoiets van 'no way'.
Leerpunten: zelf geconcentreerd blijven op elke hindernis (en niet denken 'mooi ritme' of 'al eerder gedaan dus geen probleem', maar blijven rijden) daarnaast ook weer wat meer trakheners gaan oefenen :-)

Vond de cross echt heel mooi en heel goed georganiseerd, complimenten voor de organisatie :-)

We kijken al uit naar de volgende cross :D

Afbeelding

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 19:59

weet iemand of de uitslagen online komen?

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 20:15

Apple nu herken ik je! Ik twijfelde al, maar dat kwam door je andere paard denk ik.
Ja Merel doet het nog steeds, of eigenlijk alweer. Ik ben er een tijd tussenuit geweest i.v.m. 2 veulentjes fokken.
Ik heb toen wel met een ander paard nog gestart. Is deze ook van jou?

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 20:21

muts_marijke schreef:
ooow ja, dom.. sorry Max! :D

Maakt toch niet uit!! :#

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 20:49

ik ben ook heel benieuwd of er nog uitslagen worden gepubliceerd, heb al een paar keer gekeken vandaag. iemand enig idee?

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 21:18

Ik ben ook benieuwd, wil m'n stijlpunten weten.
Heb naar de organisatie gemaild of ze nog online komen.

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 21:46

ah, mooi, fijn dat je gemaild hebt! laat je het weten als je een antwoord krijgt? hoef ik ze zelf niet meer lastig te vallen :D

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 21:48

Claire, dit is de opvolgster van Kevin :-)

Wat leuk dat Merel na twee veulentjes nu gewoon weer aan de slag is :-) Die zal ondertussen ook wel zo rond de 18 of 19 jaar zijn?

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 06:40

Klopt Mereltje is 19 jaar!
Heb je Kevin ook nog?