Ik vond de polo ruim vallen, ik heb maat 10 nu dus heb nu maar maat 8 bestelt (ben ook niet zo heel groot dus eigenlijk is iets al snel te groot ) ik heb overigens maat 34/36
Heeft er iemand misschien een voorbeeld van het zilver glitter in het echt? Want ben benieuwd hoe het er in het echt uit ziet, want op het plaatje ziet mijn combinatie er wel leuk uit, maar misschien is het in het echt wel 3x niks
Ik ben wel op zoek naar een nieuw shirt voor in de cross, maar helaas ook hier geen polo met rood/wit streep te krijgen.... Ik begin geloof ik ouderwets te worden
Oei. Ik heb geprobeerd mezelf hier weg te houden, maar ik heb nu toch wel wat heel leuks gefabriceerd
Mister T
Geplaatst: 25-04-13 16:56
Saar88 schreef:
Oei. Ik heb geprobeerd mezelf hier weg te houden, maar ik heb nu toch wel wat heel leuks gefabriceerd
DOEN!
__Jojo__
Geplaatst: 26-04-13 15:53
Ik had nog een paar vraagjes
- Hoe valt de polo? ik zit normaal tussen een maat M/L in... wat zou ik dan nodig hebben? - Hoeveel kost dit ongeveer incl verzenden? - Wanneer komen ze ongeveer aan als ze eenmaal besteld zijn? - Zijn er foto's van deze shirts in het echt?
Wat is je normale maat, 40 ongeveer? Dan zou ik gaan voor een 12 (das dus maat 40) of een 14 (maat 42). Iets je te groot is iets fijner dan te klein! Foto's van het shirt alleen heb ik niet, alleen met bp erover. Kan het wel echt aanraden, vind deze polo's fijn zitten mooi lang, niet te strak bij de armen, mooi getailleerd.
Over verzenden en binnenkomen: na het maken van de bestellen kan het tot 2 weken duren voor alles binnen is, is een beetje afhankelijk of alles op voorraad is.
daarom was het ook mijn idee om tot 14 mei te bestellen, dan kan ik alles doorgeven, betalen en hoop ik het voor Maarsbergen te hebben. Dan neem ik het voor diegene mee naar Maarsbergen.
als je het shirt voor je scherm hebt druk je op de knop (op je toetsenbord) PRTSC (bijna rechtsboven) Soms staat er printscreen. Dan open je paint. Daar klik je op BEWERKEN en dan PLAKKEN. Dan kan je hem ''oppakken'' en schuif ik hem altijd in de hoek. en dan ga ik naar het knopje SELECTEREN en knip je hem uit. Dat plaatje selecteer je dan weer en plak je in je PB