Ik zal eens kijken! Is inderdaad wel leuk om mee te doen als het een beetje past in mn agenda!
Volgende keer inderdaad even gedag zeggen! Dan weet je ook wie ik ben. Of weet je dat wel? Met die weigeringen is het meestal niet zo dat ik de hindernis zelf eng vindt. Zeker nu in de lessen alleen nog maar simpele hindernissen gesprongen. Maar ik moet gewoon wat overtuigender rijden en niet de verwachting hebben dat ie alles maar springt. Ach, komt vanzelf goed, we blijven lekker oefenen!
Ja leuk kijk ff Marleentje of je ook kan! Komen best veel van de les starten bij ons!
Nee eerlijk gezegd nog geen idee... Klopt en dat bedoel ik! Altijd rijden met de instelling je gaat! Voor elke sprong paar passen van de voren goed stevig zitten en drukken met je kuit! Werkt bij Max geweldig
Ja, er is nog plek! Ik doe zelf de inschrijvingen niet, maar weet hoe het ervoor staat. Dus je kan gewoon mee doen. Ik verwacht eind van de week de eerste versie van de startlijst Online.
Sorry dat ik hier zo even binnen kom vallen, maar kan iemand mij via PB laten weten bij wie ik moet zijn als ik voor mijn club een crossles wil organiseren op het terrein van Voorhout? Alvast bedankt!
Freggle_Edge, Maximiliano en Lisa91 gaan jullie vanavond nog crossen? We treffen het dit keer wel met het weer, lekker in het zonnetje! Ik heb er nu al zin in.
Ik heb een nestje te vroeg geboren kittens, ben er 24 uur per dag druk mee. maar het gaat eindelijk de goede kant op. Denk dat ik vanavond wel ff wegkan en kan komen trainen.
Lekker he, F_E, zo'n les met zn drieen! Hadden wij vorige week ook, dan kun je echt veel springen. Na vorige week viel deze week daarom een beetje tegen. Drukkere les en veel kijkerige hindernissen gesprongen (blauwe ton, koe, paddenstoel, boot). Dat levert dan de nodige weigeringen en vertraging op. Dus niet super veel gesprongen dit keer, maar de hindernissen die ik heb gesprongen gingen over het algemeen wel goed.
Ik zag dit topic en ik had eigenlijk een vraagje.. ik heb vanmiddag de oefencross mee gereden en zag een hoop fotografen. Weten jullie wie er foto's heeft gemaakt of waar ik ze kan vinden?
De oefencross gisteren was erg geslaagd! Alles is goed verlopen en ik heb leuke reacties gehoord van de deelnemers. De parcoursen waren voor alle klassen best pittig, maar met hulp van Erik is iedereen goed het parcours door gekomen. Ik deed zelf mee met paarden hoog en daar zag je dat veel ruiters moeite hadden met het lijntje trakhener-triple-dubbel smal. Trakhener en triple moest je goed voorwaarts springen, omdat ze beiden redelijk hoog waren en vervolgens weer terug rijden naar de smalletjes. Maar al met al een hele leuke dag. Alles netjes volgens planning verlopen. Zodra ik wat weet over de foto's zal ik het hier melden.
Klopt het dat je het terrein vanuit de trein kunt zien liggen? Vond het er heel mooi uitzien en hoop dan ook dat ik deze zomer een keer kan komen trainen!
maximiliano
Geplaatst: 11-06-13 03:27
Er rijd een trein voorbij Saar dus zou zomaar eens kunnen.
marleeentje
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-13 06:56
Het heeft even geduurd, maar hierbij dan eindelijk de linkjes naar sites met foto's van de oefencross van 9 juni. De foto's staan niet helemaal op volgorde, dus het is wel even zoeken.