[SGW] Verslagen SGW Westerbork

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:45

Waar je ook inspringt voor de cross, dat zand veldje

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:47

Sue: nogmaals top top!! Heerlijk gevoel of niet.
Evony: whaa wat goed zeg :D snap dat je trots bent! Gefeliciteerd met de winstpunten.
Bachus: heerlijk debuut dan of niet!
Mirthe: had je al gesproken maar lekker gereden, L gaat ook weer helemaal goedkomen :D
Texelse: heb je uiteindelijk niet gezien, weet ook niet hoe ik je moet herkennen haha. Heb je mij nog gespot? Heb je toevallig blonde krullen?

Had me verslagje al in het andere topic gezet. 191 met dressuur en daarmee 6e, stop op de muur in het parcour (gelukkig ruiterfout) en ook een stop op de slagboom in de cross. Was zijn 2e keer dus eigenlijk supertevreden. Weer veel geleerd en een winstpunt erbij!
Nog een foto van bokker Ils_K (super bedankt)
Afbeelding

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:48

Iets verder dan de veterinair. Naast het bospad waar je op gaat ri. de start.

Quinn

Re: Verslagen SGW Westerbork

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 18:52

Oh oké. Daar was normaal alleen inspringen voor de cross. Ik liep er wel voorbij en vond het daar erg druk maar dat is normaal wel het droogste stuk.

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 19:21

Anthea jammer van de dressuur en de ene stop in het springen! Maar super fijn van de cross! :) Op naar de volgende sgw!

Bachus mooi debuut zeg met je paard! :)

Sue topper!! Super gereden zeg! Wel jammer van de 2 balkjes in het springen maar wat fijn dat de waterbak meteen lukte! :)

Rosa heb je al even gesproken maar super fijn gereden! Ook echt heerlijke stijlcijfers! Gefeliciteerd met je reserve kampioenschap! Idd jammer dat dat balkje je de eerste plaats gekost heeft.

Mirthe ook al gesproken! Mooi dat de cross zo makkelijk ging! Op naar de rest van het seizoen :)

Evony jou ook al even gesproken maar wat ontzettend gaaf dat je knappe dressuur paard zo z'n eerste cross liep! Dat wordt meer crossen rijden :D

Gonne wat leuk dat je met je pony kon starten en dat die zo fijn liep! :) Je crosst er normaal dus niet meer mee maar dat heb je eerder wel gedaan?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 20:41

prachtige foto's zie ik voor bij komen! Ik heb er zin in! Hoop maar 1 ding, dat ik blijf zitten. :j

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:01

Zie idd mooie foto's en toffe verhalen voorbij komen!
Rosa gefeliciteerd met je reservekampioenschap!! *\o/*

Evony, top zeg, met een dressuurpaard! 8-)

Bij ons in het oosten wordt er zelden op paspoorten gecontroleerd, hooguit op kampioenschappen. Heb het paspoort wel altijd bij me in de tas maar denk dat we in 8 jaar hooguit 5x gecontroleerd zijn.

@Marijke, komt goed toch, beetje bisonkit aan het zadel }>

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:13

Een beetje? ??? Ik mag de tube wel mee nemen onderweg ;-)

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:20

_O- _O-

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:25

Marijke je hebt een kont gekregen om op te zitten dus hup! Komt goed :j

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 22:56

Veel succes morgen Marijke! En mooie resultaten allemaal, winstpunt of niet.

(Ik lees hier mee vanaf familieweekend :) )

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 05:33

En die kont Is groot zat rosa maar toch mis ik hem onderweg ;-)

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 05:55

Marijke je gaat gewoon super rond straks!!!
Succes allemaal!

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 08:29

Zie net een foto van spool.der.net ook op de rietkraag (had daar ook een foto van bokkers ils). Maar ben ik nou stom of stond eventingphoto daar ook nog eens? Niet erg leuk om dan 3 dezelfde foto's te hebben haha. Hij heeft foto's op zijn Facebook.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 08:57

Die stonden daar ook inderdaad :j

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 09:25

Lekker dan :=

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 09:27

joh, blij zijn met iedere foto die gemaakt wordt, over het algemeen zijn de foto's veel mooier dan je ze zelf kunt maken

_E_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 10:40

Ik heb ook heerlijk gereden gisteren! Dressuur helaas 179, had zelf eigenlijk wel ietsje hoger verwacht, maarja een echt dressuurpaard is het ook niet. Springen foutloos en de cross ook foutloos! Trok echt heerlijk naar de hindernissen, echt super fijn gereden :)

Dit was nu onze 3e cross, we hebben vorig jaar alleen Markelo en Westerbork maar kunnen rijden. Daarna kreeg het paard een peesblessure. Dus dan is het een extra fijn gevoel dat ie nu überhaupt nog weer kan crossen, en het dan direct ook weer zo goed doet!

Mijn vader heeft nog een paar foto's gemaakt. Alleen van nr 46 in het springparcours, nr 74 en 75 in de waterbak en ik denk nr 77 (rood dekje en shirt) op de rietkraag. Weet niet of dit bokkers zijn?

bachus101

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 10:45

@_E_ Nr 74 was ik!! Zou je mij die foto door kunnen sturen?
Wat fijn dat je zo goed gecrosst hebt! Helemaal na zo'n blessure.

_E_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 10:57

bachus101 schreef:
@_E_ Nr 74 was ik!! Zou je mij die foto door kunnen sturen?
Wat fijn dat je zo goed gecrosst hebt! Helemaal na zo'n blessure.

Oke! Zou je me je email adres even kunnen sturen? Dan mail ik de foto

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 11:06

texelse schreef:
joh, blij zijn met iedere foto die gemaakt wordt, over het algemeen zijn de foto's veel mooier dan je ze zelf kunt maken

?? Ben er wel blij mee hoor maar het is wel zonde als je 3 foto's op dezelfde sprong hebt natuurlijk. En over dat laatste ben ik het niet eens, maar vind het al helemaal super als mensen de moeite nemen een foto te maken en daar ben ik altijd erg dankbaar voor :j
Ik snap gewoon niet dat je als (verkopende) fotograaf op een zelfde sprong gaat staan als een andere fotograaf. Dat is minder leuk voor de ruiter en ook niet leuk voor de fotograaf die er eerder stond. Fotografeerde vorige week dus in Markelo en daar kwam later ook een fotograaf precies naast mij staan, k kan dat gewoon niet begrijpen.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 11:19

Er zijn natuurlijk een paar hindernissen waar de mooiste foto's op gemaakt kunnen worden, en daar staat iedere fotograaf graag.

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 11:21

Dan zou ik daar wel anders in zijn. Als ik zie dat er ergens al een fotograaf staat dan zoek ik wel een andere sprong, voor de ruiter gewoon leuker, en daar maak je toch de foto voor ;)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 11:32

tja, maar zie ik bij het water zoveel fotografen, met toeters van hier tot de finish, en dan maar raden of het een amateur of een "beroeps" is. De fotografen zullen elkaar wel herkennen, en zelf zou ik dan ook een ander leuk plekje zoeken, maar het schijnt dat de foto's op bijv. het water toch het beste verkocht worden, hoewel ik dat zelf niet altijd de mooiste vind. Maar volgens mij dwalen we een een beetje af. :o

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 15:20

Ik ben nog lekker aan het uitvogelen met de camera, en mooie foto's maken leer je alleen maar door te doen. En ik houd het ook lekker als hobby omdat ik het gewoon leuk vind. Stond idd bij de waterbak, omdat daar bekenden hindeniscontroleurs waren, dus gezellig kletsen.

Maar als verkopende fotograaf, kun je beter niet bij dezelfde staan, of je moet al van jezelf weten dat jij de mooste foto's maakt, en dus verkoopt.

Vandaag ook geweest, en heb er weer bokkers opstaan. Die zal ik vanavond pb's gaan sturen.