[SGW] Nabespreking Etten-Leur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

spottedponie

Re: Nabespreking Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:21

Klasse L ereprijs fotografie staat op de website!

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:22

Ik zie de foto ook niet.
Quint had zijn handen wel vol aan het hete paardje met L springen geloof. Wel leuk om zo nog een keer de cross mee te kijken.

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:22

Spot, staan er leuke foto's van ons bij. Ik ga meteen kijken.

Quint014

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:27

@ Sabertje: Zaliene was niet zo 'heet', ze vindt het allemaal nog heel spannend. En ze is erg 'wendbaar' oftewel springt zomaar een andere kant op. Maar gelukkig zijn ze aan elkaar gewaagd.

Jammer dat jullie de foto niet kunnen zien, hoe kan ik een foto tonen op Bokt?

Quint014

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:37

Voor wie Facebook heeft kijk aub op de FB site van Arie de Vroet van Eveningphoto.com
http://www.facebook.com/arie.devroet
hij heeft mijn link gedeeld, waarop de fotograaf (NIET ARIE DUS) te zien is.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:47

Zeker mooie foto's sabeltje!!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 21:12

De uitslagen staan op de website. Baby Nuut weer knap derde *\o/*

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 07:19

Baby Nuut doet het altijd goed heh?? Had begrepen dat hij binnenkort het M proberen wil!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 07:29

Was niet eens de enige met zo'n slechte dressuurscore in mijn ring! Whaha! Als ik aan zondag denk ben ik nog blij! Wat liep hij fijn in de cross!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-13 07:58

maximiliano schreef:
Baby Nuut doet het altijd goed heh?? Had begrepen dat hij binnenkort het M proberen wil!

Jep. :D 5de in Chaam, 3de in EL.
Ze gaan inderdaad ergens dit seizoen over naar het M.

Knappe baby :+: (trotse semi-mama)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 08:02

Hahaha logisch!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:09

mijn foto's van Ereprijs zijn egr mooi geworden, mn de tweede. Ukkie was niet zo spectaculair op de trakehner als vorig jaar maar het is een heel mooie sfeerplaat geworden.

Fritsfrats

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:16

Vanavond ga ik alle pb's beantwoorden en de foto's mailen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:21

L paarden van GNS fotografie staater ook op.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-13 09:29

Lielle schreef:
mijn foto's van Ereprijs zijn egr mooi geworden, mn de tweede. Ukkie was niet zo spectaculair op de trakehner als vorig jaar maar het is een heel mooie sfeerplaat geworden.

Die foto van jullie van vorig jaar heeft mijn trauma vergroot. Ik dacht er nog aan toen ik de springring uit kwam :+

Maar er zitten gave foto's tussen van beide fotografen!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 09:36

Leuke en goede uitslagen komen er voorbij.

Joyce had Enrique in de L gereden, een mindere dressuurproef, spanning en spoken, 191 punten, 2 balken met springen. En wel een foutloze en fijne cross gereden en iets tijdsfouten, geloof 10 seconden ongeveer.

En Joyce Izalco in de M, een proef met meer verbetering in Chaam, 196 punten, 1 balk met springen, en een foutloze cross met minder starthok problemen en 4 strafpunten voor tijdsoverschijding.

elinesikko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:19

hier verslag van vandaag,
dressuur ging redelijk, kon wel veel beter maar het is gewoon niet ons ding.
Springen sprong hij als gewoonlijk mega goed en foutloos
toen de dierenarts, vond eentje hem niet zuiver de rest wel, maar dus terug komen, vervolgens vond de rest hem ineens ook niet meer goed gevolg buigproef doen nou dat had ik beter niet kunnen toen toen hij weg moest draven viel hij bijna om, maar wat is zo'n buigproef toch niet diervriendelijk, als je bij ons dat zou doen doet dat toch ook mega pijn?
nou dus ik was niet echt happy

loveyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 15:40

Mijn verslagje van vandaag van me allereerste sgw
Dressuur ging redelijk, maar kreeg er maar 172 voor dat viel dus zwaar tegen.
Springen ging super, alleen had iets meer tempo in mogen zitten en een balk.
Toen de cross, super zenuwachtig natuurlijk, maar in de startbox nam madam nog even lekker de tijd om een plasje te plegen dus kon ik niet wegrijden. Maarja daar werd ik ook niet boos om. in het begin vond ze de hindernissen best raar maar sprong ze wel allemaal. en ben dus foutloos rond gekomen. alleen wel 1 min en 12 minuten ongeveer te laat! Maar kortom super tevreden over me eerste sgw wedstrijd

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:36

Weet iemand misschien of er fotograven waren en waar ik de website van de forograven kan vinden?

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:50

Ik heb vandaag fijn gereden. Redelijk gedressuurd (9e, 194), super gesprongen, foutloos en daarna de cross in. Daar hadden we twee suffe stops (op het landhek en de schommelstoel) en verder eigenlijk heel erg lekker gecrosst. Waar ik de moeilijkheden verwachtte waren ze niet, maar dus bij andere dingen. Voortaan daar zelf beter mijn aandacht erbij houden. Maar zeker wel tevreden over vandaag.

Wat balen, elinesikko. Kan me voorstellen dat je absoluut niet happy was!
En loveyrsa, jouw eerste twee winstpuntjes zijn binnen! Goed gedaan voor de eerste keer!

Arabia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 18:02

Ik heb heerlijk gecrossed, reed mn eerste L wedstrijdje. Had 3 stops (brug, landhek en de vaten), brug had ik zeker verwacht, bij de andere 2 was ik er gewoon niet optijd bij. Hij gaat meestal te hard, waardoor ik blij was dat hij beheerst weg ging, iets té beheerst vrees ik haha. Verder was ik uiteraard gewoon dik laatste, maar dat maakt me 0 uit. Ben heel blij dat ik door het parcours ben heen gekomen en dat ie zo lekker aan pakte!

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 19:10

ik heb vandaag ook een heel groot deel gefotografeerd, als ik zo thuis ben zal ik eens op een rijtje zetten vanaf waar ik het ongeveer heb. Heb een tijd bij de trakehner gezeten en voor de rest heel de tijd een beetje rond gelopen en bij een paar hindernissen blijven hangen.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 19:26

Echt heel slecht dressuur gereden, pony stond al op cross-stand en mijn dochter kon de uitknop niet vinden, resultaat 185. Springen een balkje, maar de cross heel fijn. Met eengrote glimlach en luidkeels haar pony belonend en vertellend dat ze de knapste was van allemaal met een goed gevoel weer thuis. Nu maar wachten op de foto's............

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 19:48

Hier ook tevreden terug! Gezellig dagje met gezellige mensen gehad! :)

Stond na de dressuur 6e terwijl het redelijk ging, paar bokken in de ring minder en de punten gaan omhoog. ;) Springen was ik ook blij mee, had al 3 weken niet gesprongen maar ze pakte fijn aan. Alle vlaggen waren eng en daarom moest ik haar ff doordrukken bij 1 sprong met een balkje tot gevolg.
De start van de cross verliep moeizaam, eerst vloog ze door de buitenbocht bij hindernis 1. Daar heb ik haar nog goed door kunnen drukken. Daarna goed been eraan en naar hindernis 2 maar toch ging ze staken. Ben toen even flink boos geworden want was echt niet van plan om daar te stranden. Dat boos worden heeft ze gemerkt want daarna liep ze de cross zonder stops, maar met wel de nodige aanmoeding op het water, uit. Zo trots op haar!! Hopelijk wordt dat gestaak nu wat minder. Ze maakte ook een paar wappers en gaf mij zo'n top gevoel toen. <3

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 20:31

Van de cross heb ik ongeveer nummer 30 tot en met 46, 78 tot en met 143 en 166 en 168,
ik ben tussendoor ook naar onze eigen trailer geweest om iets te eten of tas weg te brengen etc etc dus het kan zijn dat je net mist maar heb zoveel mogelijk geprobeerd te fotograferen. ( was met 2 andere meiden mee )

Heb ook nog foto's van meerdere mensen in het springparcours, ga ze zo snel mogelijk op mijn facebookpagina proberen te zetten.