[SGW] Crossbeschermers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 12:41

maximiliano schreef:
Bij paardendrogist nu op alles 15% korting en gratis verzenden! Daar verkopen ze de Dalmar dus scheelt veel geld!

Ik zie op de website van de paardendrogist 2 verschillende foto's voor de achterbenen, eentje waar er geen bescherming aan de voorkant zit (foto van echt paard)
En de andere foto, waar ze de beschermer een neppaard hebben omgedaan, zit wel zo een bescherming aan de voorkant. Weet iemand hoe dit precies zit? Krijg je dat bij geleverd, en kan je zelf kiezen of je met of zonder wil?

Gup01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 19:56

Als het mag maak ik dit topic weer actief, ik kan geen ander topic vinden nog waar er goede tips als hierboven gegeven worden. Mijn probleem met dalmar namelijk is ook dat ze draaien bij achterbenen. Ik vrees dat ze te klein zijn voor mijn paard, ookal is het al maat L :(
Paard KWPN is 1,75 en heeft knoeperds van benen, daarom altijd lastig goede beschermers te vinden. Ik hoor dat sommige merken groot vallen, zijn er bokkers met ervaring hiermee?

marloes_s

Re: Crossbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 21:47

Ik had voor mijn vorige paard beschermers van NEW, maat L.
Die vallen groot, zaten nog vrij strak bij mijn paard van 174, dus ik verwacht zeker dat een paard van 175 met grof beenwerk ze ook wel past.
Mocht je interesse hebben, ik verkoop mijn set. Nieuwe paard is nl maar 160 met smal beenwerk :-P

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 07:24

Gup, ik heb uiteindelijk gekozen voor de PE Air-cooled.
Ik heb ook een grote van 175 :) en ze passen perfect!
Draaien helemaal niet of zo.

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:58

Die van mij krijgt wondjes van de dalmars, daar baal ik van en heb nu de kentucky's besteld. Maar ik heb even een gekke vraag, mijn dalmars gooide ik altijd in de wasmachine en bij deze beschermers staat dat je dat liever niet moet doen. Hoe wassen jullie ze dan uit? Gewoon afspuiten met water? Of nog met handwasmiddel ofzo... Ik wil ze graag lang goed houden, dus ben benieuwd wat jullie ermee doen?

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 10:01

Gup01 schreef:
Als het mag maak ik dit topic weer actief, ik kan geen ander topic vinden nog waar er goede tips als hierboven gegeven worden. Mijn probleem met dalmar namelijk is ook dat ze draaien bij achterbenen. Ik vrees dat ze te klein zijn voor mijn paard, ookal is het al maat L :(
Paard KWPN is 1,75 en heeft knoeperds van benen, daarom altijd lastig goede beschermers te vinden. Ik hoor dat sommige merken groot vallen, zijn er bokkers met ervaring hiermee?

Een stalgenoot van mij met een fries gebruikt beschermers van Woof Wear, omdat "gewone" beenbeschermers niet passen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 12:09

Vincy schreef:
Die van mij krijgt wondjes van de dalmars, daar baal ik van en heb nu de kentucky's besteld. Maar ik heb even een gekke vraag, mijn dalmars gooide ik altijd in de wasmachine en bij deze beschermers staat dat je dat liever niet moet doen. Hoe wassen jullie ze dan uit? Gewoon afspuiten met water? Of nog met handwasmiddel ofzo... Ik wil ze graag lang goed houden, dus ben benieuwd wat jullie ermee doen?

Gewoon in de wasmachine (Style). Ik spoel ze wel eerst af met een tuinslang.
Als ze niet in de wasmachine mogen kun je ze misschien met een hogedrukspuit schoon krijgen?

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 12:14

Vincy schreef:

Ik heb ook de Kentucky's. Ik borstel het ergste zand eraf en dan doe ik ze in de wasmachine op een wolwasprogramma. Heb ze nu een keer of 5 in de wasmachine gehad en ze zien er nog prima uit.

Ik vind het verder ook superfijne beschermers. Kost wat, maar dan heb je ook wat. :D

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 12:48

Oh bedankt voor je antwoord Bar!
Ja ik was helemaal klaar met de dalmars omdat d'r benen er steeds stuk van gingen. Dan ga ik dat ook op die manier proberen met wassen. Thanks voor je reactie +:)+

Gup01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 20:49

Top, dank jullie allen voor de tips! @Loesvan, ik heb zeker interesse, verkoop je een volledige set, voor en achter?

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 17:54

Gup01 schreef:
Top, dank jullie allen voor de tips! @Loesvan, ik heb zeker interesse, verkoop je een volledige set, voor en achter?

Ja ik verkoop de hele set.