[SGW] Na bespreking SGW Chaam

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SplashIsLief

Re: Na bespreking SGW Chaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 07:40

Gezellig :D

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 09:36

Ik heb wel spierpijn van het lopen en fietsen hoor :+
Maar mijn complimenten over de bodem :D
En het weer was super :D

Joyce haar M paard was een beetje druk in de dressuur 175 punten. Een pechbalkje in het springparcours. En verder fijn gesprongen. In de cross wilde meneer niet erg fijn het starthok in, maar ook dat is goed gekomen. In de cross hadden ze een stop op de surfplank, maar wat ik kon zien, leek meneer paard niet op te letten op Joyce. En verder tijdsoverschrijding.

In de L reed Joyce een fijne dressuurproef 208 punten, een fijn en foutloos springparcours, en een foutloze cross. Met alternatief op de surfplank en verder een paar tijdfouten.

Verder heb ik ook nog bokkers gespot :D

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 10:18

Jammer dat ik jullie niet bewust gezien heb. Wel gezien natuurlijk, maar niet wetend dat jullie het waren. Etten Leur weer een kans dan. Van te voren maar startnummers doorgeven, dan weet ik een beetje wie wie is.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 10:59

Ik heb mensen ook niet bewust herkend.
Maar verapino en eef_bam stonden vlakbij ons met de trailer...
Splahislief en xxitsmexx ook gesproken.
En nog een aantal anderen :)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 10:59

Nou gesproken.. :+ Op de een of andere manier zag ik je constant over het hoofd :')
Maar super van je zusje!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 11:14

Hoi, hoe gaat het, succes :D
Jij ook goed gereden :D

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 14:43

Hier de dressuurjury van ring 7 (klasse L) :D

Bijzondere ochtend gehad gisteren! 1 super super super proef mogen beoordelen! Ik heb nog nooit zoveel 8ten en 9ens gegeven aan een deelnemer! Heerlijk! Volgens mij zat de pony met 206 punten ook bij mij in de ring. Helaas waren er ook een paar ernstige dieptepunten.... Over het algemeen werd er fijn gedressuurd gelukkig.
Daarna nog een rondje cross gelopen en heb ook daar weer genoten. Mooie cross, goede bodem en prima weer... Wat me wel opviel was dat er toch vaak publiek in de weg liep of niet echt fanatiek vrij baan maakte als er een deelnemer aankwam. Heb ik me groen en geel aan geirriteerd. Soms door weinig fluiten, maar ook vaak door mensen die gewoon geen haast hadden om aan de kant te gaan blijkbaar.....
Aanstaande zaterdag ga ik weer jureren en ga zeker weer een rondje cross doen!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 14:51

Met dank aan GNS snap ik waarom de sprong over de coffin zo ongecontroleerd voelde :')

Leuk dat jij het ook naar je zin hebt gehad mamabird!!
En mensen die niet (snel) aan de kant gaan snap ik echt niet en daar blijf ik me over verbazen.

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 15:25

Fijn dat GNS altijd zo snel is met foto's. :)

Splashislief, er zitten wel fraaie actie foto's tussen haha :P
Mamabird, normaal wacht ik eigenlijk niet op de protocollen maar vanwege het puntenaantal vond ik het dit keer toch wel de moeite waard haha ;) Pony liep ook erg fijn voor haar doen dus ik was al dik tevreden voordat ik de punten wist.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 15:59

wat een slagveld in de Z-pony's... en iemand met 88 str.pnt. voor tijd, met maar 1 stop in de cross. Bijzonder rondje moet dat geweest zijn denk ik. Fijn dat de uitslagen er zo snel op staan.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 17:10

leuk om over chaam te lezen, het zag er op de beelden weer fantastisch uit. :D!!

Lielle, wat jammer joh. succes met Ojee, hopen dat hij gauw weer goed fit is.
Splash, het lijkt erop dat je er wat in moet komen, zo te horen, maar gefeliciteerd met je resultaat! vooral omdat je zelf tevree bent.
Eef: wel super dat je toch even de L hindernis mocht doen, dan heeft het in ieder geval zin gehad. :) op naar de volgende keer.
Bianca; gefeliciteerd met je geweldige cross!
maximiliano; wat zonde! maar je weet in ieder geval wat je mee kunt nemen naar de volgende cross. komt vast goed.
mendy; super begin toch?? tot in markelo!
marloes; gefeliciteerd met een goed resultaat. :)
sabertje, gefeliciteerd!! jammer van de tijd in het hok inderdaad, maar wel fijn uitgereden zo te lezen.

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 19:56

@mamabird: haha, die kwam ik tegen bij het tellen, inderdaad een berg 8-en en 9-s, weet niet meer precies waar die op uitkwam, maar dacht ergens rond de 225 ongeveer, knap hoor!
Ook veel positieve commentaren van jury's op protocollen bijgeschreven, dat is ontzettend leuk om te zien en natuurlijk ontzettend motiverend voor de deelnemers.

En ik begrijp niet dat sommige mensen niet beter opletten, er bleek op een gegeven moment een klein kind onder een hindernis rond te scharrelen, die ouders/begeleiders snap ik dan echt niet.

Gelukkig waren de weergoden ons goed gezind, was de bodem goed en zelfs kwam het zonnetje nog even meekijken. 't Was een leuke dag!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 20:12

Ik vind mijn foto's niet zo mooi, ga te ver terug zitten... :o en dan die uitsteek ellebogen...jakkie...

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 21:57

@mamabird, dan ben ik nog bij jouw aan de ring geweest om voor te lezen. Toen je schrijfster naar het toilet was.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 23:52

Ik zit even de uitslagen te kijken, best nog wel veel weigeringen eigenlijk......en ik zie regelmatig VET ....is dat afkeuren bij veterinair ?? dat is best veel.....

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 23:54

Dat zag ik ook Bianca!
En fp is toch fout parcours? Want daar waren er ook heel veel van

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 00:05

FP viel mij ook al op idd, maar een fout parcours is geen minpunten meer. Maar ik zie ook VV (vrijwillig verlaten) en VR ( wat is dat dan?? :D Vrijwillig ?? )
Opvallend is dat ik dat VET vrijwel alleen zie bij de M paarden en bij andere klasses niet ?? wat mij wel opviel is dat de TIJD strak genoteerd werd dat een paard werd aangeboden NA de cross, dat moet binnen 10 minuten, dus misschien zijn er mensen daar mee de mist ingegaan ?? ik wil wel eens een dag bij de DA staan, in Ermelo eens kijken of dat kan.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 00:13

VR is val ruiter dacht ik
Maar tijden noteren van aanbieden wordt toch altijd gedaan?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 00:30

bvw schreef:
VR is val ruiter dacht ik
Maar tijden noteren van aanbieden wordt toch altijd gedaan?

VR is idd wat jij zegt ja.....stom was ik nog niet eens opgekomen.
Tijden noteren word ook altijd gedaan (als het goed is ??), maar nu werd het echt geroepen, TIJD 11:53 nummer ...

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 06:43

Bij mij hebben ze geen tijden geroepen.
Ik zet altijd mijn klokje aan na de finish dan kan ik zien hoelaat ik moet gaan (hou altijd zo laat mogelijk aan)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 09:43

Dat doe ik ook wel eens mandy!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 09:54

Bij mij werden ook geen tijden omgeroepen. :n Er werd me wel voor het eerst gevraagd hoelang geleden ik was gefinisht.

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 13:44

mamabird schreef:
Hier de dressuurjury van ring 7 (klasse L) :D

Bijzondere ochtend gehad gisteren! 1 super super super proef mogen beoordelen! Ik heb nog nooit zoveel 8ten en 9ens gegeven aan een deelnemer! Heerlijk! Volgens mij zat de pony met 206 punten ook bij mij in de ring. Helaas waren er ook een paar ernstige dieptepunten.... Over het algemeen werd er fijn gedressuurd gelukkig.
Daarna nog een rondje cross gelopen en heb ook daar weer genoten. Mooie cross, goede bodem en prima weer... Wat me wel opviel was dat er toch vaak publiek in de weg liep of niet echt fanatiek vrij baan maakte als er een deelnemer aankwam. Heb ik me groen en geel aan geirriteerd. Soms door weinig fluiten, maar ook vaak door mensen die gewoon geen haast hadden om aan de kant te gaan blijkbaar.....
Aanstaande zaterdag ga ik weer jureren en ga zeker weer een rondje cross doen!

Ik ben ook bij de cross gaan kijken, maar ik moet zeggen dat het heel vaak heel onduidelijk was waar je naartoe moest en waar de paarden wel en niet reden. Het was toch niet zo'n moeite geweest om ff meer draadjes te zetten waar de bezoekers achter moesten blijven? Ook dat de fluiters niet altijd oplette is me 3 keer opgevallen. Maarja, die mensen die zelf niet rijden denk daar ook niet bij na!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 12:04

De eerste foto vind ik echt gaaf !!!! nog mooier dan spring fotoos. Ik was zo blij na het water hoe het al tot dusver ging dat ik Vaya daar in haar oren toesprak en even een dikke "hug" om haar hals gaf.
Afbeelding
Afbeelding

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 12:26

Eerste foto is erg gaaf. Het valt mij altijd op hoe weinig mensen hun paard belonen.
Ik heb bijna de hele weg > Goed zo meisje, knap paard gezegd. _O- Soms zo overdreven dat ik er zelf om moest lachen.