Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Op de een of andere manier zag ik je constant over het hoofd

Pony liep ook erg fijn voor haar doen dus ik was al dik tevreden voordat ik de punten wist. 

!!
op naar de volgende keer.
Vrijwillig ?? )
Er werd me wel voor het eerst gevraagd hoelang geleden ik was gefinisht. mamabird schreef:Hier de dressuurjury van ring 7 (klasse L)![]()
Bijzondere ochtend gehad gisteren! 1 super super super proef mogen beoordelen! Ik heb nog nooit zoveel 8ten en 9ens gegeven aan een deelnemer! Heerlijk! Volgens mij zat de pony met 206 punten ook bij mij in de ring. Helaas waren er ook een paar ernstige dieptepunten.... Over het algemeen werd er fijn gedressuurd gelukkig.
Daarna nog een rondje cross gelopen en heb ook daar weer genoten. Mooie cross, goede bodem en prima weer... Wat me wel opviel was dat er toch vaak publiek in de weg liep of niet echt fanatiek vrij baan maakte als er een deelnemer aankwam. Heb ik me groen en geel aan geirriteerd. Soms door weinig fluiten, maar ook vaak door mensen die gewoon geen haast hadden om aan de kant te gaan blijkbaar.....
Aanstaande zaterdag ga ik weer jureren en ga zeker weer een rondje cross doen!
Soms zo overdreven dat ik er zelf om moest lachen.