Ik heb opgegeven met een in de B en een in de L, dus beide dagen. Ik zit alleen momenteel met een gekneusde heup en onderrug en hoop dat ik snel weer kan trainen, maar het lijkt er nog niet echt op dat dat snel gaat lukken....
AntheaV
Geplaatst: 28-02-13 13:40
Hopelijk kun je er weer bij zijn Mirthe! Maar kneuzingen kunnen lang duren, je moet jezelf niet gaan overbelasten hoor!!
Loop me nu al 3 jaar tijdens de survivalrun te verbazen over de ogenschijnlijk paardenhindernissen die we tegenkomen in het bos... maar verder nog nooit iets gehoord over een SGW daar. Maar dan nu eindelijk als ik dat weekend niets te doen heb, kom ik zeker kijken en misschien kan ik nog een handje mee helpen!
Ik heb Challenge afgemeld, denk niet dat ik die voor die tijd klaar krijg. Beau hoef ik alleen maar weer op te trainen in conditie, maar Challenge moet ook echt crosstrainingen en springparcoursen lopen. Jammer maar helaas.
Nog lang niet goed, maar er komt nu wel verbetering in. Onderrug/heup heb ik veel pijn 'binnenin' zegmaar, maar met rijden gisteren had ik haast geen last. Heb gister weer voor het eerst gereden. Alleen knelt mijn broek op mijn heup wat voor extra pijn zorgt.
AntheaV
Geplaatst: 04-03-13 16:52
Gelukkig zit er wel verbetering in! En mooi dat je waarschijnlijk wel met Beau gaat starten
Ik hoop dat je snel opknapt Mirthe!! gelukkig gaat het vooruit!!! is het al 6 weken geleden? mag je al naar de fysio of manueel therapeut? verloopt het misschien voorspoediger! duurt best lang zeg!!!