Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Theeglas schreef:Deze dressuurprikker maakt komende maanden haar spring- en sgw-debuut. Voor mijn paardje wordt het ook zijn debuut, dus ik ben super benieuwd. Ik heb er wel heel veel zin in. Ik wil meedoen in Oudkarspel, Wieringerwerf en heel misschien Lisse.
leuk Theeglas!!!
Pony is er in ieder geval heel blij om haha.
. en we hebben er nu meer in het B-springen hoor!
ik spring al wel altijd al en dressuur doen we ook nog. Maar nu we bijna L gaan springen, vond mijn moeder het verantwoord om sgw-trainingen te gaan volgen en te gaan starten. Heb in Januari succesvol mijn eerste indoorcross gereden zonder enige oefening, en heb vandaag mijn allereerste echte crosstrainingen gehad, wat ook hartstikke goed ging op enkele twijfels na. Dus is heb er zin in!!! 

. Maar ik heb dan ook nog niet zo lang springles enzo... 
Theeglas schreef:Ik ga het van het weekend wel zien, dan maken we ons springdebuut
En wat moet ik van het dressuur verwachten op de cross? Is dat heel anders dan een dressuurwedstrijd? Letten ze op andere dingen?
Theeglas schreef:Oke. Nu verwacht ik daar helemaal geen probleem hoor ( ik rijd Z1 met hem, dus B zou moeten lukken), maar ik was nieuwsgierig.
Vind het wel grappig)

. Boe!