Ja, daar baalde ik ook al van. Had me al opgegeven voor die in januari, hoorde ik later dat het tegelijk valt met JA. Nou maar hopen dat ik zaterdag niet te vroeg moet, vrijdagavond is het altijd erg gezellig in JA.
Ik kom kijken Zonder enige crosstraining ga ik mijn paard er niet aan wagen (zeker niet met een dressuurmuts op zn rug, zelfs al is er BB) maar wel een heel erg leuk initiatief!
Hmmm apart! Ik heb ook geen bevestigingsmail gehad! Misschien doen ze daar niet aan??
SplashIsLief
Geplaatst: 09-12-12 17:09
Noukie schreef:
Ik kom kijken Zonder enige crosstraining ga ik mijn paard er niet aan wagen (zeker niet met een dressuurmuts op zn rug, zelfs al is er BB) maar wel een heel erg leuk initiatief!
Hij is er braaf genoeg voor
Noukie
Geplaatst: 09-12-12 19:34
SplashIsLief schreef:
Hij is er braaf genoeg voor
Daar twijfel ik inderdaad niet aan! Ben eigenlijk vooral bang dat ie te laks zou worden. Maar best kans dat als ik t in januari heb gezien, ik in februari alsnog mee rijd hoor
Ik ga me opgeven voor 16 februari Zit nog te twijfelen aan welke klasse, B of L? En me keuze valt beetje op de hoogte van het springparcours. Lekker cross rijden zonder dressuur
Vreemd dat de B- springhindernissen hoger zijn dan bij de "normale" SGW. Zijn die regels niet hetzelfde? (In het reglement mogen die hindernissen namelijk max 80-90 cm zijn in de B, in de cross ook trouwens)
Ik zit nog steeds in dilemma.
Sannnn
Geplaatst: 10-12-12 22:16
Dan is B meer L SGW volgens mij. Want ik meen dat de crosshindernissen bij het B SGW 80- 90 cm hoog zijn en in het L 90 cm. Springparcours is dan ook meer L SGW. Vind het zelf wel fijn dat het wat hoger staat.
bianca1980
Geplaatst: 10-12-12 22:35
Hier nog in dubio of ik wel wil gaan, dus dat zie ik tzt wel even.
Freggle_Edge
Geplaatst: 10-12-12 22:38
Dat maakt het voor mij lastig. Heb liever springen lager en crossen hoger met mijn anti-kleurtjes paard. En weet iemand wat de hoogtes voor de ponies dan zijn?
Topic gevonden Ik ga morgen proberen om 19 januari vrij te krijgen, werk nog niet zo lang voor een nieuwe baas dus ben benieuwd Had in mn hoofd om gewoon B te starten maar als het allemaal op L hoogte staat vind ik het wel fijn om na 2.5 jr op ''normale'' hoogte te beginnen en zal ik me dus opgeven voor de BB. Wel dubbel eigenlijk want ik had de BB op B-pony hoogte verwacht, een beetje wat het normaal ook is als het outdoor is.. Zou het zonde vinden als het achteraf-irl een b-pony cross hoogte is, geloof dat Zeus dan gaat struikelen