Ben benieuwd naar de rest van de verslagen!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Het was wel gladjes zeg. Ik zag op de uitslag dat er maar 6 combi's foutloos waren, pffff
.
.
Heb het ook nog nooit gehad, ik dacht echt wat overkomt mij nou? Ik heb je overigens nog wel zien lopen toen ik los reed voor de dressuur! Wat een super mooi resultaat!

Mijn zusje werd in diezelfde ring 2e vandaag
Heb je de rest van de cross nog wel een beetje lekker kunnen rijden..?
Afgelopen week was ik héél blij dat ik hoorde dat we alsnog (we stonden op de wachtlijst) konden starten in Bathmen, aangezien ik vorige week in Barchem er op de 4e hindernis af ben gevallen.. Vanmorgen ging de dressuur heel lekker, resultaat 195 punten. Inspringen ging ook fijn, in het springparcours weigerde mijn paard ineens op hindernis 2, zo vanuit het niets.. Flink doorgereden en rest van het parcours foutloos, wel 3 strafpunten voor tijd.. Vervolgens was ik flink zenuwachtig, na vorige week en het feit dat hij zomaar weigerde in het springparcours (hij weigert heel onvoorspelbaar). Cross ging echt super, heerlijk rustig gereden, nergens twijfel dus echt superblij
Heb onderweg heel rustig gedaan, dacht dat het resultaat toch niet meer uitmaakte na het springen en de bodem was aardig zwaar dus dacht doe rustig aan. Resultaat 3,2 strafpunten voor tijd geloof ik. Vervolgens paarden lekker naar huis gebracht en in de wei gezet en weer even terug gegaan naar Bathmen en toen zag ik ineens bij de uitslagen dat ik 4e was, haha totaal onverwachts, maar wel een hele fijne afsluiter van het jaar zo! 

maar toch nog super!
en wat balen van jouw val 
! Gelukkig konden mijn zus en ik allebei starten bij de b paarden, we stonden eerst nog op de wachtlijst.. Dressuur ging naar mijn gevoel goed, en hier waren de punten ook naar, 198 punten en gedeeld 4e. Vervolgens met springen 1 balkje door de zware grond, bijna niemand had foutloos gesprongen volgens mij! Cross ging ook ontzettend fijn, foutloos en 10 seconden binnen de tijd. Uiteindelijk een mooie 2e plaats behaald, goede afsluiter van het sgw seizoen van dit jaar, volgend jaar weer verder

Was dus van gister de L cross.

dus erg fijne afsluiter van dit sgw seizoen en waarschijnlijk laatste cross samen omdat hij te koop staat.