Ik heb het vorige topic niet goed bijgelezen, dus ik had eigenlijk verwacht dat er al min of meer een kleur-keuze gemaakt was voor ik dit topic aanmaakte.
Is het een idee om een poll aan dit topic te plakken en mensen een eerste en tweede vooorkeur voor kleur te laten kiezen en dan na zeg 1 of 2 weken (dan heeft iedereen voor wie het van toepassing is, dit topic wel moeten kunnen zien) de eerste 2 of 3 meest gekozen kleuren te kiezen als uiteindelijke opties? Of bemoei ik me nu met dingen waar ik verder buiten moet blijven?
Ik heb nu gekozen voor beide in navy maar met meer keuzemogelijkheden lijkt me een polo voor erbij in het roze of turqupise wel heel leuk dus ik vind vier opties en dan kijken ook wel het meest ideaal
Max 4 opties kan ook, wat ik probeerde te doen was om deze pol 2 keer te doen zeg maar, zodat je duidelijk een eerste en een tweede keuze aan kan geven, maar er mogen maar maximaal 25 opties in een poll zitten... Ik zal het even aanpassen naar 4 keuze opties.
Ik wilde Royal of Red bestellen, dus zou mooi zijn als 1 van die twee kleuren erbij zit. Hak die knoop maar door hoor dan weten we waar we aan toe zijn.
Als donkerblauw er maar bij zit, vind ik alles goed.
Gefeliciteerd met je verjaardag Sim!
bianca1980
Geplaatst: 14-11-12 13:00
Kris schreef:
Hier Royal of Brown
Ik wilde ook Royal, (navy en royal hebben ook de meeste stemmen)
had overigens het bestel formulier opgeslagen op mijn PC maar dan kan ik vervolgens er niks in typen als ik het open.... hij slaat het op als PDF bestand......dus hoe verstuur ik het dan ??
Van Bento begrepen dat alle kleuren te bestellen zijn, zowel in meervoud, als enkel. Ik denk dat ik dan gewoon in Royal ga bestellen. Mocht er besloten worden om alleen in een andere kleur te gaan bestellen, dan denk ik er nog even over na, omdat het dan niet bij mijn sets gaat passen
Ben alleen nog steeds wel benieuwd hoe de maten vallen. Heeft niemand een idee? Want ik denk dat ik toch voor een grijze fleece ga. Een polo heb ik toch met wedstrijden niet aan en juist na het uittrekken van de BP is een lekkere fleece wel fijn natuurlijk!