Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:28 tm 30 december 2012 Indoor SGW Deurne
17 & 24 maart 2013 SGW Alphen Chaam
7 & 14 april 2013 SGW Etten-Leur
7 & 8 september 2013 SGW Texel
7 & 8 september 2013 SGW Norg

Zephyr schreef:Ik zou zelfs al bijna aan Lielle willen vragen wanneer de crosstrainingen van Rob weer gaan beginnen, maar dat durf ik nog ff niet denk ik
[/quote]
[/quote]
! Kanniewachtennie
Nickeltje schreef:Ik wil volgend jaar ook meedoen met de regiotrainingen van Rob. Andere regio, andere trainingen.
Maar wedstrijden, jemig... Dat is vroeg om daar nu al over na te denken...
Zodra er overigen een kalender bij het KNHS ofzo bekend is zal ik die in de openingspost plakken.
1e keer verkeerd parcours en tweede keer 3 stops op een ontzettend lüllige hindernis, terwijl ze nog nooit gestopt is in de cross. Dus misschien voor het vertrouwen B HC starten. Van Rob moet ik haar gewoon weer meenemen in het L. Wel makkelijk, want dan is het maar 1 weekend van huis
! Ik kan ook niet wachten. Mijn crosspaardje is dit jaar vroegtijdig uitgevallen met een peesblessure. Waarschijnlijk komen we nooit meer aan het crossen (ze is 18 jaar). Maar ik heb een jonkie (nu 4 jaar) en met haar ga ik volgend jaar beginnen in de B. Zin in :-D!!